קודם כל אל תהיי עצובה כי בכל זאת תהיי איתו מ 1600 וזה יותר טוב מכלום,הלואי שהיה לי משהו לאמר שהיה מעודד אותך אבל אני לא כל כך מוצאת מה,רק להגיד שדי קרעת לי את הלב ולאחל לך שבעלך ימצא מהר עבודה ותוכלי לחזור להיות עם המתוקי שלך לגבי ההנקה-תמיד אפשר לשאוב ואת זה את בטח יודעת הרבה יותר טוב ממני,למרות שזה ממש לא אותו הדבר אבל כשאין ברירה לפחות יש את האופציה הזאת מאחלת לך שבכל זאת תמצאי סיפוק בעבודה-אולי פתאום יהיה לך כייף גם לשנות קצת אוירה....? הרבה בהצלחה ותחזיקי מעמד מקוה שעודדתי אפילו במעט
|
תוכן התגובה:
|