פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
9/3/2003 21:08 איריס אשוח מאת:
עצובה יקרה שלי כותרת:
קודם כל אל תהיי עצובה כי בכל זאת תהיי איתו מ 1600 וזה יותר טוב מכלום,הלואי שהיה לי משהו לאמר שהיה מעודד אותך אבל אני לא כל כך מוצאת מה,רק להגיד שדי קרעת לי את הלב ולאחל לך שבעלך ימצא מהר עבודה ותוכלי לחזור להיות עם המתוקי שלך
לגבי ההנקה-תמיד אפשר לשאוב ואת זה את בטח יודעת הרבה יותר טוב ממני,למרות שזה ממש לא אותו הדבר אבל כשאין ברירה לפחות יש את האופציה הזאת
מאחלת לך שבכל זאת תמצאי סיפוק בעבודה-אולי פתאום יהיה לך כייף גם לשנות קצת אוירה....?
הרבה בהצלחה ותחזיקי מעמד
מקוה שעודדתי אפילו במעט

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
9/3/2003  21:07 יש הרבה דרכים להעניק - תיתי
9/3/2003  22:13 עצובה יקרה... - שרי
9/3/2003  22:42 לעצובה נורא - סוז
9/3/2003  23:19 בגללכן אני לא לומדת..... - סוז
9/3/2003  23:29 סוז - נראה לי שלא הבנת משהו... - שרי
10/3/2003  00:19 לסוז - את פשוט נודניקית, אולי תרדי קצת מהפורום הזה ותחפשי אחרים? (ל"ת) - בלי סבלנות
10/3/2003  08:31 יקרה. שלוש ארבע - - שירי
10/3/2003  08:33 לא הייתי כ"כ מחמירה עם סוז... - עם סבלנות
10/3/2003  10:15 לעצובה נורא, נגעת לליבי, מחזקת אותך ! (ל"ת) - רוית
10/3/2003  11:16 לעצובה יקרה - טל מ.
10/3/2003  12:02 בנות, זה לא חכמה לגלות הבנה וחמלה רק למי שאתן מכירות כבר שנים. - Hilla
10/3/2003  13:44 לעם סבלנות להילה ולשרי-תודה ולהתראות (קצת ארוך) - סוז
10/3/2003  13:51 סוז-אני שוב חושבת שלא הבנת משהו... - שרי
10/3/2003  14:32 גם לי חבל לאבד את סוז. נשמע לי כמו אי הבנה גדולה, וחבל. (ל"ת) - תמי
10/3/2003  15:06 פניה לסוז וסליחה מהעצובה... - נירה
10/3/2003  16:12 פירסום הקריטריונים לציבור הרחב - ועדת הקבלה ה-מה זה קשוחה
10/3/2003  20:45 תודה לכולכן על המילים החמות ועוד שאלה חשובה - עצובה נורא, אבלפחות
10/3/2003  22:04 ואני חייבת מילה לעצובה... - נירה
11/3/2003  09:48 OT לנירה, עכשיו ראיתי... (: תודה מתוקה! (ל"ת) - ליאתיתי
12/3/2003  09:35 חוששני שגם אני לא הייתי עוברת היום את תנאי ועדת הקבלה - רותי קרני הורוביץ


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש