|
10/3/2003 13:51
|
שרי
|
מאת:
|
|
סוז-אני שוב חושבת שלא הבנת משהו...
|
כותרת:
|
אני ממש לא מסכימה איתך לגבי המצב בפורום - אני חושבת שבהחלט יש פה קבלת השונה והקשבה לדעות אחרות. נכון שקצת קשה לפעמים עם תגובות יותר תקיפות ונכון שלפעמים זה נראה לו במקום ולפעמים זה בא בדיוק מהמקום הזה - שהפורום הוא בית ,שבט חם ותומך עבור הקבועות ולפעמים אנחנו לוקחות דברים ללב..זה חלק מהקסם לפי דעתי... אבל עצתי לך היא - אם מענין אותך הפורום הזה אל תלכי - זה נראה לי חבל לעזוב מקום שמוצא חן בעיניך רק בגלל איזו התחלה ברגל שמאל - לא היה פה משהו קיצוני והדבר היחיד שקרה בעצם זה מה שקורה לי לפעמים עם בתי הבכורה - היא אמרה משהו, אני אמרתי משהו והענין הלך והתגלגל - ובסופו של דבר כבר שכחנו על מה המריבה ונשארה רק היא עצמה -בכל כוחות הרשע שלה... חבל - כדאי לעצור את הכדור לפני שהוא נהיה בגודל של מפולת שלגים אדירה... יאללה - כל אחת יש לה ימים לא מוצלחים ואולי כשנכיר אותך נבין יותר את אופן הכתיבה שלך... ואת את אופי כתיבתן של אחרות....
אני חושבת שדווקא את יכולה בהחלט לתרום לפורום ולהנות ממנו - ואם אמרו משהו שקצת פוגע אפשר להגיד שנפגעת... כולנו בני אדם וזה הקסם שלנו... מציעה לך לפני שאת הולכת ולא חוזרת - לשקול שוב....
שרי
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|