פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
10/3/2003 14:32
תמי
מאת:
גם לי חבל לאבד את סוז. נשמע לי כמו אי הבנה גדולה, וחבל. (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
9/3/2003 21:07
יש הרבה דרכים להעניק
-
תיתי
9/3/2003 21:08
עצובה יקרה שלי
-
איריס אשוח
9/3/2003 22:13
עצובה יקרה...
-
שרי
9/3/2003 22:42
לעצובה נורא
-
סוז
9/3/2003 23:19
בגללכן אני לא לומדת.....
-
סוז
9/3/2003 23:29
סוז - נראה לי שלא הבנת משהו...
-
שרי
10/3/2003 00:19
לסוז - את פשוט נודניקית, אולי תרדי קצת מהפורום הזה ותחפשי אחרים? (ל"ת)
-
בלי סבלנות
10/3/2003 08:31
יקרה. שלוש ארבע -
-
שירי
10/3/2003 08:33
לא הייתי כ"כ מחמירה עם סוז...
-
עם סבלנות
10/3/2003 10:15
לעצובה נורא, נגעת לליבי, מחזקת אותך ! (ל"ת)
-
רוית
10/3/2003 11:16
לעצובה יקרה
-
טל מ.
10/3/2003 12:02
בנות, זה לא חכמה לגלות הבנה וחמלה רק למי שאתן מכירות כבר שנים.
-
Hilla
10/3/2003 13:44
לעם סבלנות להילה ולשרי-תודה ולהתראות (קצת ארוך)
-
סוז
10/3/2003 13:51
סוז-אני שוב חושבת שלא הבנת משהו...
-
שרי
10/3/2003 15:06
פניה לסוז וסליחה מהעצובה...
-
נירה
10/3/2003 16:12
פירסום הקריטריונים לציבור הרחב
-
ועדת הקבלה ה-מה זה קשוחה
10/3/2003 20:45
תודה לכולכן על המילים החמות ועוד שאלה חשובה
-
עצובה נורא, אבלפחות
10/3/2003 22:04
ואני חייבת מילה לעצובה...
-
נירה
11/3/2003 09:48
OT לנירה, עכשיו ראיתי... (: תודה מתוקה! (ל"ת)
-
ליאתיתי
12/3/2003 09:35
חוששני שגם אני לא הייתי עוברת היום את תנאי ועדת הקבלה
-
רותי קרני הורוביץ
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש