|
10/3/2003 16:12
|
ועדת הקבלה ה-מה זה קשוחה
|
מאת:
|
|
פירסום הקריטריונים לציבור הרחב
|
כותרת:
|
הנה הקריטריונים של ועדת הקבלה: טאקט. אם אפשר גם רגישות ואכפתיות כי כדי ליצור מקום טוב תומך ונעים יותר צריך להקפיד בכבודן של הכותבות (והכוונה של כותבות אחרות כי ברור מאד שבכבודך את מקפידה ואפילו הקפדה חמורה).אבל אם אין את המרכיבים האלו אז טאקט יספיק.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|