פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
11/3/2003 09:48 ליאתיתי מאת:
OT לנירה, עכשיו ראיתי... (: תודה מתוקה! (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
9/3/2003  21:07 יש הרבה דרכים להעניק - תיתי
9/3/2003  21:08 עצובה יקרה שלי - איריס אשוח
9/3/2003  22:13 עצובה יקרה... - שרי
9/3/2003  22:42 לעצובה נורא - סוז
9/3/2003  23:19 בגללכן אני לא לומדת..... - סוז
9/3/2003  23:29 סוז - נראה לי שלא הבנת משהו... - שרי
10/3/2003  00:19 לסוז - את פשוט נודניקית, אולי תרדי קצת מהפורום הזה ותחפשי אחרים? (ל"ת) - בלי סבלנות
10/3/2003  08:31 יקרה. שלוש ארבע - - שירי
10/3/2003  08:33 לא הייתי כ"כ מחמירה עם סוז... - עם סבלנות
10/3/2003  10:15 לעצובה נורא, נגעת לליבי, מחזקת אותך ! (ל"ת) - רוית
10/3/2003  11:16 לעצובה יקרה - טל מ.
10/3/2003  12:02 בנות, זה לא חכמה לגלות הבנה וחמלה רק למי שאתן מכירות כבר שנים. - Hilla
10/3/2003  13:44 לעם סבלנות להילה ולשרי-תודה ולהתראות (קצת ארוך) - סוז
10/3/2003  13:51 סוז-אני שוב חושבת שלא הבנת משהו... - שרי
10/3/2003  14:32 גם לי חבל לאבד את סוז. נשמע לי כמו אי הבנה גדולה, וחבל. (ל"ת) - תמי
10/3/2003  15:06 פניה לסוז וסליחה מהעצובה... - נירה
10/3/2003  16:12 פירסום הקריטריונים לציבור הרחב - ועדת הקבלה ה-מה זה קשוחה
10/3/2003  20:45 תודה לכולכן על המילים החמות ועוד שאלה חשובה - עצובה נורא, אבלפחות
10/3/2003  22:04 ואני חייבת מילה לעצובה... - נירה
12/3/2003  09:35 חוששני שגם אני לא הייתי עוברת היום את תנאי ועדת הקבלה - רותי קרני הורוביץ


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש