טיפ מניסיון: גם אם הולכים ליועצת הנקה שכולם מאוד המליצו עליה ודווקא את מרגישה שאין כימיה ושזה לא זה, אפשר ללכת לאחרת. לדעתי אחד הדברים שחשובים בייעוץ הנקה הוא הגורם האנושי וכמו עם כל איש מקצוע, זה גם עניין של כימיה. בקיצור, לא כדאי להתקבע על אחת, אם זה לא מרגיש טוב.
|
תוכן התגובה:
|