פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
10/3/2003 05:51 איימי מאת:
משהו על יוצעות הנקה.... כותרת:
טיפ מניסיון: גם אם הולכים ליועצת הנקה שכולם מאוד המליצו עליה ודווקא את מרגישה שאין כימיה ושזה לא זה, אפשר ללכת לאחרת. לדעתי אחד הדברים שחשובים בייעוץ הנקה הוא הגורם האנושי וכמו עם כל איש מקצוע, זה גם עניין של כימיה. בקיצור, לא כדאי להתקבע על אחת, אם זה לא מרגיש טוב.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
9/3/2003  21:10 דוריס ספרר מס טלפון: - מעיין של ליב
9/3/2003  21:12 האם זה נכון שאתן ממליצות עליה בחום? (ל"ת) - שני
9/3/2003  21:52 שני - כיתבי ספרר במנוע החיפוש ותקבלי 3 עמודי תוצאות והרבה המלצות (ל"ת) - משיבון2
10/3/2003  13:31 איימי,מתה עלייך! (ל"ת) - גילי אבישי
11/3/2003  00:41 ממליצה - iriti
13/3/2003  14:09 ממליצה בחום - סאלוש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש