פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
10/3/2003 13:01 מאיה של אופק ומעוף מאת:
אני מאלה שמלקקות את המוצצים כותרת:
עם אופק בקושי השתמשנו בסטריליזטור והפלא ופלא, הילד גדל לתפארת מדינת ישראל. מעוף יונק כך שאין התלבטות וכשמשהו נופל על הריצפה, כגון מוצץ או צעצוע, הוא מוצא את דרכו לפי, לחיטוי מרפרף וישר לפה של מעוף. עד כה לא ניצפו בעיות.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
10/3/2003  01:10 לא הבנתי, האם הכנסת את החלב השאוב - ענבל ל
10/3/2003  05:21 לענבל-כן הכנסתי את החלב לבקבוק (ל"ת) - בימבה
10/3/2003  07:59 בימבה, האם הבקבוקים נשטפו היטב? - שרון-ש
10/3/2003  08:00 מצטרפת לשרון - לי זה קרה מליון פעמים. בכלל אני לא סטריליזטורית דגולה אז קחי בע"מ כמובן... (ל"ת) - זהר
10/3/2003  08:43 עוד לבימבה - רותמית
10/3/2003  10:15 מחזקת את רותמית ושרון (ל"ת) - Hilla
10/3/2003  11:24 תגידו, אני עד כדי כך גרועה???? - ליאתיתי
10/3/2003  11:59 ליאתיתי, להיבהל עכשיו בטח שלא צריך, - תמי
10/3/2003  13:15 לפי מיטב ידיעתי (ווהוראות של מדלה לגבי בקבוקי המשאבה), שימוש במדיח - חני
10/3/2003  13:24 לפי מיטב ידיעתי (ווהוראות של מדלה לגבי בקבוקי המשאבה), שימוש במדיח - חני
10/3/2003  14:04 תודה מתוקות שהשארתן לי תחום שי-קי רגוע...(: (ל"ת) - ליאתיתי
10/3/2003  14:59 ציטוטים נבחרים מתשובות שעניתי בעבר - Hilla
10/3/2003  16:25 וואו, הילה. תודה! (ל"ת) - ליאתיתי
10/3/2003  17:58 הילה, תודה רבה רבה! מותר "לנכס" את זה למדור המאמרים, כתוספת למאמר על שאיבת חלב-אם או למאמר אחר? (ל"ת) - ענבל ל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש