פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
10/3/2003 14:02 תמי מאת:
יש בתל השומר הדרכה כל בוקר כותרת:
הדרכה טובה! שתברר במחלקה בדיוק מתי ואיפה. ואם זה לא יכול לחכות למחר (נשמע שלא)- לקחת פרטי...
תמי.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
10/3/2003  13:20 בתל השומר... - איימי
10/3/2003  13:22 בתל השומר... - איימי
10/3/2003  17:50 שום הדרכה של בית-חולים לא תעזור ליולדת קיסרית שבקושי זזה, לחוצה מאד, ולתינוקת שלא ינקה כבר יותר מיממה וקרוב לוודאי שכבר קיבלה כמה בקבוקים - ענבל ל
10/3/2003  19:55 דבי מדריכה בבייבי אפרופו, והיא ממש הצילה אותי ברגעים מאוד קשים....שיהיה בהצלחה. (ל"ת) - אילה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש