|
10/3/2003 13:56
|
ורד2
|
מאת:
|
|
זולו , נתת לי תקוה... אני 4 חודשים אחרי ונראית כמו סמנטה פוקס בימים הטובים...
|
כותרת:
|
כמובן שהבעל מרוצה... אבל אני תוהה מה יהיה לכל הגודל הזה יום אחדכשאפסיק להניק..? זה פשוט יתרוקן????????????. נחכה ונראה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|