לגבי המחלות, נראה לי שצודק שתשלמי אפילו אם ילדתך חולה. זה הנוהג. את לא משלמת לפי שעות או ימים, ולכן לדעתי, מן הדין שתשלמי, אפילו אם ילדתך לא באה, מכל סיבה שהיא. לא הבנתי אם הסכמתן מראש שלא תשלמי על מרץ. אם לא כך הסכמתן, אזי לדעתי צריך לשלם. לגבי סגירת הגן, בחיים לא שמעתי דבר כזה וזו הפרת חוזה. מה עם ההורים האחרים? שותקים? היה לבני הבכור צהרון, שנסגר בזמן מלחמת המפרץ. לא שילמתי למטפלת וביננו, כעסתי מאד אבל לעומת זאת, גם הגנים העירוניים נסגרו ברוב חוצפה אז (אני מאזור ירושליים) כך שלא עשיתי עניין. ממילא היה צריך סידור לכל היום והצהרון לר היה עוזר לי.
|
תוכן התגובה:
|