פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
10/3/2003 17:08 תיתי מאת:
תשלום כותרת:
לגבי המחלות, נראה לי שצודק שתשלמי אפילו אם ילדתך חולה. זה הנוהג. את לא משלמת לפי שעות או ימים, ולכן לדעתי, מן הדין שתשלמי, אפילו אם ילדתך לא באה, מכל סיבה שהיא. לא הבנתי אם הסכמתן מראש שלא תשלמי על מרץ. אם לא כך הסכמתן, אזי לדעתי צריך לשלם.
לגבי סגירת הגן, בחיים לא שמעתי דבר כזה וזו הפרת חוזה. מה עם ההורים האחרים? שותקים?
היה לבני הבכור צהרון, שנסגר בזמן מלחמת המפרץ. לא שילמתי למטפלת וביננו, כעסתי מאד אבל לעומת זאת, גם הגנים העירוניים נסגרו ברוב חוצפה אז (אני מאזור ירושליים) כך שלא עשיתי עניין. ממילא היה צריך סידור לכל היום והצהרון לר היה עוזר לי.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
10/3/2003  13:33 תשובה - ארנה
10/3/2003  14:52 תשלום לגן כשילד חולה - תמי
10/3/2003  17:04 מחלות בלתי נגמרות וכסף שחסר. - ריש
11/3/2003  04:04 מסכימה עם קודמותי בנוגע לתשלום על פברואר. - איריס הדס
11/3/2003  15:08 ב"ויצו" ואולי גם בעוד גנים, יש סעיף בחוזה שאומר שהעדרות עקב מחלה מעל שבועיים בחודש- מצדיקה החזר כספי לאותו החודש (ל"ת) - הדס


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש