פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
11/3/2003 21:25 יהודית שריג, פיזיו' מאת:
מרב - הפיסיותרפיסטית דיברה איתי וקיבלה הנחיות ובאשר לחגורה - עדיף לא לשים חגורה, העלולה להגביר את נזקי רצפת האגן בשל לחץ תוך בטני מוגבר - אלא לעבוד נכון עם הגוף, קרי עם כל מאמץ לנשוף = ליצור תת לחץ בחלל הבטן. ולך אלמונית - כן יש לך הפרדות שרירי הבטן האורכיים וכדי שזה לא ישאר או יוחמר לאחר לידה אל תבצעי כפיפות בטן וקומי משכיבה רק מהצד!!! בהצלחה (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
11/3/2003  13:03 אני מוסיפה שאלה-ואיך יודעים שיש בקע בבטן? כי אצלי... - הריונית בארון
12/3/2003  09:45 תודה, יהודית. אני מקווה לתפוס אותה היום. (ל"ת) - מירב מ
12/3/2003  19:06 בקע בבטן עם כאבים - ורד ל.
13/3/2003  09:44 בקע טבורי? - רחלי
14/3/2003  20:57 רחלי, תודה רבה ובהצלחה גם לך. (ל"ת) - ורד ל.


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש