|
11/3/2003 21:25
|
יהודית שריג, פיזיו'
|
מאת:
|
|
מרב - הפיסיותרפיסטית דיברה איתי וקיבלה הנחיות ובאשר לחגורה - עדיף לא לשים חגורה, העלולה להגביר את נזקי רצפת האגן בשל לחץ תוך בטני מוגבר - אלא לעבוד נכון עם הגוף, קרי עם כל מאמץ לנשוף = ליצור תת לחץ בחלל הבטן. ולך אלמונית - כן יש לך הפרדות שרירי הבטן האורכיים וכדי שזה לא ישאר או יוחמר לאחר לידה אל תבצעי כפיפות בטן וקומי משכיבה רק מהצד!!! בהצלחה (ל"ת)
|
כותרת:
|
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|