פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
12/3/2003 09:45
מירב מ
מאת:
תודה, יהודית. אני מקווה לתפוס אותה היום. (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
11/3/2003 13:03
אני מוסיפה שאלה-ואיך יודעים שיש בקע בבטן? כי אצלי...
-
הריונית בארון
11/3/2003 21:25
מרב - הפיסיותרפיסטית דיברה איתי וקיבלה הנחיות ובאשר לחגורה - עדיף לא לשים חגורה, העלולה להגביר את נזקי רצפת האגן בשל לחץ תוך בטני מוגבר - אלא לעבוד נכון עם הגוף, קרי עם כל מאמץ לנשוף = ליצור תת לחץ בחלל הבטן. ולך אלמונית - כן יש לך הפרדות שרירי הבטן האורכיים וכדי שזה לא ישאר או יוחמר לאחר לידה אל תבצעי כפיפות בטן וקומי משכיבה רק מהצד!!! בהצלחה (ל"ת)
-
יהודית שריג, פיזיו'
12/3/2003 19:06
בקע בבטן עם כאבים
-
ורד ל.
13/3/2003 09:44
בקע טבורי?
-
רחלי
14/3/2003 20:57
רחלי, תודה רבה ובהצלחה גם לך. (ל"ת)
-
ורד ל.
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש