פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/3/2003 19:06 ורד ל. מאת:
בקע בבטן עם כאבים כותרת:
יהודית שלום,
אני בשבוע 31 (הריון ראשון)ובשבוע האחרון התחילו לי כאבים באזור הטבור, אותם קישרתי אוטומטית לעובדה שאני סובלת מבקע כבר שנים רבות (בשל גודלו הקטן הוחלט לא לנתח בעבר).
הכאבים באים והולכים ללא קשר לבעיטות ונמשכים לרוב דקה שתיים אך לעיתים יותר ואז אני ממש סובלת ולא יכולה לזוז.
בהתיעצות עם הרופא, לאחר שהוא בירר שאלה כנראה לא צירים מסוג כלשהו, הוא טען שאין מה לעשות (ההתיעצות היתה טלפונית ללא כל בדיקה).
האם לא נשקפת סכנה כלשהי לי או לעוברה בשל המצב והאם באמת אין מה לעשות?



תוכן התגובה:


תגובות נוספות
11/3/2003  13:03 אני מוסיפה שאלה-ואיך יודעים שיש בקע בבטן? כי אצלי... - הריונית בארון
11/3/2003  21:25 מרב - הפיסיותרפיסטית דיברה איתי וקיבלה הנחיות ובאשר לחגורה - עדיף לא לשים חגורה, העלולה להגביר את נזקי רצפת האגן בשל לחץ תוך בטני מוגבר - אלא לעבוד נכון עם הגוף, קרי עם כל מאמץ לנשוף = ליצור תת לחץ בחלל הבטן. ולך אלמונית - כן יש לך הפרדות שרירי הבטן האורכיים וכדי שזה לא ישאר או יוחמר לאחר לידה אל תבצעי כפיפות בטן וקומי משכיבה רק מהצד!!! בהצלחה (ל"ת) - יהודית שריג, פיזיו'
12/3/2003  09:45 תודה, יהודית. אני מקווה לתפוס אותה היום. (ל"ת) - מירב מ
13/3/2003  09:44 בקע טבורי? - רחלי
14/3/2003  20:57 רחלי, תודה רבה ובהצלחה גם לך. (ל"ת) - ורד ל.


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש