יהודית שלום, אני בשבוע 31 (הריון ראשון)ובשבוע האחרון התחילו לי כאבים באזור הטבור, אותם קישרתי אוטומטית לעובדה שאני סובלת מבקע כבר שנים רבות (בשל גודלו הקטן הוחלט לא לנתח בעבר). הכאבים באים והולכים ללא קשר לבעיטות ונמשכים לרוב דקה שתיים אך לעיתים יותר ואז אני ממש סובלת ולא יכולה לזוז. בהתיעצות עם הרופא, לאחר שהוא בירר שאלה כנראה לא צירים מסוג כלשהו, הוא טען שאין מה לעשות (ההתיעצות היתה טלפונית ללא כל בדיקה). האם לא נשקפת סכנה כלשהי לי או לעוברה בשל המצב והאם באמת אין מה לעשות?
|
תוכן התגובה:
|