פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
11/3/2003 12:29 אסנת ש. מאת:
גילי יקרה, תודה לך על פתיחת ההודעה.... כותרת:
אני נמצאת כאן כבר למעלה משנה, מצאתי פה חברות טובות כל כך ואפילו "אחות תאומה" אחת... אני מצטערת רק שלא הכרתי את הפורום הזה לפני הלידות שלי, איך הכל היה יכול להראות אחרת!
רק השבת פגשתי את נירה היקרה ומשפחתה המקסימה (בנות, לכל מי שמחפשת שידוך, מיכאל הוא יפיוף אמיתי...), את עדי ואת איריס גוב על טפיהן ובעליהן, היה נפלא! החברות הוירטואלית קורמת עור וגידים.
אני מרגישה כמוך, ברת מזל, על שנפלה בחלקי הזכות להיות חלק ממעגל הנשים המופלא הזה. אני מודה שפעם הייתי ספקנית לגבי יכולתו של המדיום הזה להחליף חברים "בשר ודם", התבדתי.
בתקופות מסוימות היה הפורום הזה לבית שני עבורי, קיבלתי פה כל כך הרבה תמיכה, עזרה ואהבה. אני זוכרת שבהתחלה לא האמנתי, חשבתי בליבי: לא יכול להיות שזה אמיתי, נשים שלא מכירות אותי בכלל מוכנות להציע לי את כל התמיכה והעזרה שרק אבקש, מקבלות אותי כפי שאני, בלי לבקר ולשפוט – מקבלות אותי בדיוק כמו שאני.
בנות יקרות שלי, אוהבת אותכן מאוד! תודה לכן על הכל.
אוסי

ורונה יקרה - בהצלחה!!!!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
11/3/2003  11:08 גילי את חמודה (ל"ת) - דוידה
11/3/2003  12:23 במקום לצאת הוא משתולל... - רונה
11/3/2003  12:31 לגילי ולרונה - ענבל ל
11/3/2003  12:41 ענבל את ממש מתבלבלת! האמת היא שבכוונה לא כתבתי שמות אבל דווקא דברים שאת כתבת הביאו אותי אל השורות האלה!!! (ל"ת) - גילי אבישי
11/3/2003  12:48 גילי- איזה כיף לקרוא דברים כאלו- יום נעים (ל"ת) - אמאמה
11/3/2003  13:02 גילי-ואני חשבתי - liat
11/3/2003  13:43 OT מזועזע: אתן רוצות להגיד לי שחותכים בכל פעם מחדש?! (ואני סתם בורה ועמת הארץ) ממש לא מתאים לי, אנשים!!! (ל"ת) - ארזית
11/3/2003  14:18 גילי, אסנת ובעצם... כולן... - נירה
11/3/2003  14:31 גם אני. (וארזית- על מה את מדברת?) (ל"ת) - תמי
11/3/2003  14:48 מצטרפת לכל מילה שלך גילי, וגם שלכן יקרות - ענבל, נירה, תמי וכמובן אוסי. אוהבת את כולכן, ורונה - בהצלחה... (ל"ת) - זהר
11/3/2003  15:16 וגילי, עוד משהו... - נירה
11/3/2003  15:29 וואו גילי, כ"כ מדוייקת בשבילי! רוצה להשתפך גם. - ליאתיתי שמזהירה: קיטש לפניך!
11/3/2003  15:32 אוי אוי אוי! - ליאתיתי קצת אהבלית
11/3/2003  15:40 רונה, לילה אחד X-man (שמו העוברי של שלו) לא הפסיק להשתולל ואז.... - Hilla
11/3/2003  15:47 גילי אהובה, ממש לא - לא שמת לב לחיוך הקורץ שהוספתי? - ענבל ל
11/3/2003  17:32 לא הייתי כאן בימים האחרונים, ואיזה כיף לנחות לכזה דיון - איריס גוב
11/3/2003  22:38 גילי, את פשוט מקסימה. - אמא של איתי
11/3/2003  22:55 יופ...ואני סוף סוף החלטתי שאני נגמלת...וסתם הצצתי פה לשניה... - לירון
11/3/2003  23:02 מזל שעברתי את שלב ההקאות אחרת הייתי מקיאה מהקיטשיות - שבית
11/3/2003  23:03 נשים מופלאות... - שירי ג
11/3/2003  23:48 אומנם אני יחסית חדשה אבל... - רוית
12/3/2003  00:14 ליאתיתי, עשית לי את היום :-) (ל"ת) - שרון-ש
12/3/2003  08:41 לירון, להיגמל??? חלילה וחס! (ל"ת) - תמי
12/3/2003  09:27 אוי לירון את כ"כ צודקת... - ליאתיתי
12/3/2003  16:00 ליאתיתי- באמת נפגעתי ממך (סתאאאם :-) ) ותמי- כן...קצת להגמל - לירון
12/3/2003  22:30 לירון, את מתוקה וצודקת, - תמי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש