אני נמצאת כאן כבר למעלה משנה, מצאתי פה חברות טובות כל כך ואפילו "אחות תאומה" אחת... אני מצטערת רק שלא הכרתי את הפורום הזה לפני הלידות שלי, איך הכל היה יכול להראות אחרת! רק השבת פגשתי את נירה היקרה ומשפחתה המקסימה (בנות, לכל מי שמחפשת שידוך, מיכאל הוא יפיוף אמיתי...), את עדי ואת איריס גוב על טפיהן ובעליהן, היה נפלא! החברות הוירטואלית קורמת עור וגידים. אני מרגישה כמוך, ברת מזל, על שנפלה בחלקי הזכות להיות חלק ממעגל הנשים המופלא הזה. אני מודה שפעם הייתי ספקנית לגבי יכולתו של המדיום הזה להחליף חברים "בשר ודם", התבדתי. בתקופות מסוימות היה הפורום הזה לבית שני עבורי, קיבלתי פה כל כך הרבה תמיכה, עזרה ואהבה. אני זוכרת שבהתחלה לא האמנתי, חשבתי בליבי: לא יכול להיות שזה אמיתי, נשים שלא מכירות אותי בכלל מוכנות להציע לי את כל התמיכה והעזרה שרק אבקש, מקבלות אותי כפי שאני, בלי לבקר ולשפוט – מקבלות אותי בדיוק כמו שאני. בנות יקרות שלי, אוהבת אותכן מאוד! תודה לכן על הכל. אוסי
ורונה יקרה - בהצלחה!!!!
|
תוכן התגובה:
|