|
11/3/2003 13:02
|
liat
|
מאת:
|
|
גילי-ואני חשבתי
|
כותרת:
|
גילי ואני חשבתי לי שאם הייתי עכשיו בארץ, בטח יכולנו להיפגש לנו עם שני הקטנים, כי כמו שהבנתי מדברים שכתבת, כשחייתי בארץ גרתי במרחק פיפס ממך.. בכל אופן מרגישה כמוך כבר זמן רב והפורום הזה מציל אותי כל פעם מחדש, בעודי מגדלת את ילדי בכורי הרחק מהבית ומחבריי. להשתמע, ליאת.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|