פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
11/3/2003 15:29 ליאתיתי שמזהירה: קיטש לפניך! מאת:
וואו גילי, כ"כ מדוייקת בשבילי! רוצה להשתפך גם. כותרת:
זה פשוט לא יאומן הפורום הזה וההתמכרות המופלאה אליו.
אני מרגישה כ"כ מגוּבּה, נתמכת, מלאה, ממלאת, לפעמים עצובה, לפעמים שמחה והכל איתכן.
אפילו (וזה קצת סוד), בימים המגעילים שלי, שאני לא ממש זוכרת אותי, מאיפה אני באה ושלא לדבר בכלל על לאן אני הולכת... אתן לפעמים כמו גלגל ההצלה שלי. אושר בטווח חיבור אינטרנטי.
אני תופסת אותי אומרת לעולם 'פוּס שניה', ובורחת לנשום קצת כאן.
תודה יקירות שאתן קיימות לי בחיי, ושאתן נותנות לי להיות קיימת בשלכן.

ורונה, לפי איך שאת נשמעת (יחסית להודעה על הזירוזים מלפני כמה ימים), נראה שאת ממש בדרך להתחיל... (: שיהיה לכם מדהים!

אוהבת אתכן: אוסי שלי המדהימה, זהר עם הטיבול המיוחד, גילי עם החום והחכמה, נירה ותמי עם החיוך והאיכפתיות, איריס גוב עם המילים המאירות והנפש המאירה אפילו עוד יותר, שרון המקסימה עם העדינות המחבקת, ענבל ל דיאנה וכל שאר המומחים עם ובלי תעודות אבל עם ההשקעה מכל הלב, וכל שאר המדהימות והמופלאות כאן (ותסלחו לי כל מי ששמה לא מופיעה - באמת שהזכרון שלי הוא זוועת עולם).
שלכן, ליאתיתי.




תוכן התגובה:


תגובות נוספות
11/3/2003  11:08 גילי את חמודה (ל"ת) - דוידה
11/3/2003  12:23 במקום לצאת הוא משתולל... - רונה
11/3/2003  12:29 גילי יקרה, תודה לך על פתיחת ההודעה.... - אסנת ש.
11/3/2003  12:31 לגילי ולרונה - ענבל ל
11/3/2003  12:41 ענבל את ממש מתבלבלת! האמת היא שבכוונה לא כתבתי שמות אבל דווקא דברים שאת כתבת הביאו אותי אל השורות האלה!!! (ל"ת) - גילי אבישי
11/3/2003  12:48 גילי- איזה כיף לקרוא דברים כאלו- יום נעים (ל"ת) - אמאמה
11/3/2003  13:02 גילי-ואני חשבתי - liat
11/3/2003  13:43 OT מזועזע: אתן רוצות להגיד לי שחותכים בכל פעם מחדש?! (ואני סתם בורה ועמת הארץ) ממש לא מתאים לי, אנשים!!! (ל"ת) - ארזית
11/3/2003  14:18 גילי, אסנת ובעצם... כולן... - נירה
11/3/2003  14:31 גם אני. (וארזית- על מה את מדברת?) (ל"ת) - תמי
11/3/2003  14:48 מצטרפת לכל מילה שלך גילי, וגם שלכן יקרות - ענבל, נירה, תמי וכמובן אוסי. אוהבת את כולכן, ורונה - בהצלחה... (ל"ת) - זהר
11/3/2003  15:16 וגילי, עוד משהו... - נירה
11/3/2003  15:32 אוי אוי אוי! - ליאתיתי קצת אהבלית
11/3/2003  15:40 רונה, לילה אחד X-man (שמו העוברי של שלו) לא הפסיק להשתולל ואז.... - Hilla
11/3/2003  15:47 גילי אהובה, ממש לא - לא שמת לב לחיוך הקורץ שהוספתי? - ענבל ל
11/3/2003  17:32 לא הייתי כאן בימים האחרונים, ואיזה כיף לנחות לכזה דיון - איריס גוב
11/3/2003  22:38 גילי, את פשוט מקסימה. - אמא של איתי
11/3/2003  22:55 יופ...ואני סוף סוף החלטתי שאני נגמלת...וסתם הצצתי פה לשניה... - לירון
11/3/2003  23:02 מזל שעברתי את שלב ההקאות אחרת הייתי מקיאה מהקיטשיות - שבית
11/3/2003  23:03 נשים מופלאות... - שירי ג
11/3/2003  23:48 אומנם אני יחסית חדשה אבל... - רוית
12/3/2003  00:14 ליאתיתי, עשית לי את היום :-) (ל"ת) - שרון-ש
12/3/2003  08:41 לירון, להיגמל??? חלילה וחס! (ל"ת) - תמי
12/3/2003  09:27 אוי לירון את כ"כ צודקת... - ליאתיתי
12/3/2003  16:00 ליאתיתי- באמת נפגעתי ממך (סתאאאם :-) ) ותמי- כן...קצת להגמל - לירון
12/3/2003  22:30 לירון, את מתוקה וצודקת, - תמי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש