פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/3/2003 11:27 כיפה אדומה מאת:
לענבל ל כותרת:

ניבי תקבל את דיפלומת ששת חודשי הנקה מלאה כשאשוב לעבודה - אז לפחות זה. לא חשבתי שזה בכלל אפשרי להמשיך להניק בעבודה כמו שלי ואכן נתת לי חומר למחשבה...תודה לך.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
11/3/2003  15:21 הפסקת הנקה - יעל
11/3/2003  18:32 הקלה על גודש ו(אי) הפסקת הנקה - ענת ב
11/3/2003  18:36 דיקלה, - ענבל ל
11/3/2003  18:38 :-))) לא פייר - אני תיקתקתי עם יד אחת בלבד... (ל"ת) - ענבל ל
11/3/2003  18:45 דיקלה כשהילד ישן ככה לא מדברים על זה בלי להוסיף מיד טפוטפוטפו ובקשר להנקה - שרי 2
11/3/2003  18:49 ענבל... גם אני. אבל את כתבת יותר יפה (ל"ת) - ענת ב
11/3/2003  18:51 אני לא מאמינה,חייבת ללמוד להקליד מהר יותר.... (ל"ת) - שרי 2
11/3/2003  20:15 ענת, על זה אפשר להתווכח... (ל"ת) - ענבל ל
11/3/2003  20:25 קודם כל תודה לכולן על התשובות - תשובה לענבל ל - והקושי להפסיק להניק - דיקלה
11/3/2003  22:33 עבודה בשעות משתנות והנקה ? - כיפה אדומה
11/3/2003  23:56 לדיקלה ולכיפה אדומה - ענבל ל
12/3/2003  13:11 מסרים מבלבלים לציצים בוגרים - ענת ב
12/3/2003  22:35 לענת ב - כיפה אדומה
13/3/2003  22:34 שמחה שהייתי לעזר, אשמח לעדכונים לכשיהיו (ל"ת) - ענת ב


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש