פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
12/3/2003 11:27
כיפה אדומה
מאת:
לענבל ל
כותרת:
ניבי תקבל את דיפלומת ששת חודשי הנקה מלאה כשאשוב לעבודה - אז לפחות זה. לא חשבתי שזה בכלל אפשרי להמשיך להניק בעבודה כמו שלי ואכן נתת לי חומר למחשבה...תודה לך.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
11/3/2003 15:21
הפסקת הנקה
-
יעל
11/3/2003 18:32
הקלה על גודש ו(אי) הפסקת הנקה
-
ענת ב
11/3/2003 18:36
דיקלה,
-
ענבל ל
11/3/2003 18:38
:-))) לא פייר - אני תיקתקתי עם יד אחת בלבד... (ל"ת)
-
ענבל ל
11/3/2003 18:45
דיקלה כשהילד ישן ככה לא מדברים על זה בלי להוסיף מיד טפוטפוטפו ובקשר להנקה
-
שרי 2
11/3/2003 18:49
ענבל... גם אני. אבל את כתבת יותר יפה (ל"ת)
-
ענת ב
11/3/2003 18:51
אני לא מאמינה,חייבת ללמוד להקליד מהר יותר.... (ל"ת)
-
שרי 2
11/3/2003 20:15
ענת, על זה אפשר להתווכח... (ל"ת)
-
ענבל ל
11/3/2003 20:25
קודם כל תודה לכולן על התשובות - תשובה לענבל ל - והקושי להפסיק להניק
-
דיקלה
11/3/2003 22:33
עבודה בשעות משתנות והנקה ?
-
כיפה אדומה
11/3/2003 23:56
לדיקלה ולכיפה אדומה
-
ענבל ל
12/3/2003 13:11
מסרים מבלבלים לציצים בוגרים
-
ענת ב
12/3/2003 22:35
לענת ב
-
כיפה אדומה
13/3/2003 22:34
שמחה שהייתי לעזר, אשמח לעדכונים לכשיהיו (ל"ת)
-
ענת ב
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש