פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
12/3/2003 20:38
איריס אשוח
מאת:
אני התחלתי להתעמל בסטודיו C ושם אמרו לי שאירובי לא מומלץ אחרי לידה-רק אחרי חצי שנה,האם נכון הדבר? (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
11/3/2003 16:31
גם וגם וגם :-)
-
מאמאצ'יקה
11/3/2003 16:33
הנה מלאה במשך 7 חודשים מלאים ... :-) (ל"ת)
-
מרב ב
11/3/2003 16:33
התכוונתי להנקה מלאה כמובן... (ל"ת)
-
מרב ב
11/3/2003 16:37
מו שצויין גם אירובי לשריפת קלוריות וגם פיתוח שרירים למיצוק ועיצוב הגוף
-
תמי.ד.
11/3/2003 16:39
וואו איזה תשובות מהירות, מאמצ'יקה ומרב
-
עגלגלת
11/3/2003 16:42
עגלגלת יקרה
-
מרב ב
11/3/2003 16:53
כמה עצות
-
אופירה
11/3/2003 17:01
קצת פירוט על הספר ועוד
-
מאמאצ'יקה
11/3/2003 17:04
ועוד כמה מחשבות על דיאטה (אני במצברוח פטפטני)
-
מאמאצ'יקה
11/3/2003 22:56
תודה לכן (מאמיצ'יקית הפטפטת שלך היא נחת הרוח שלי)
-
עגלגלת
12/3/2003 02:54
כשאצלי השתנה חילוף החומרים, דווקא הספורט לסוגיו אכזב
-
אמא 11
12/3/2003 08:44
מאמצ'יקת עוד בקשה אני לא מצליחה למצוא את הפורום שכתבת עליו אפשר קישור? ולאמא 11
-
עגלגלת
12/3/2003 10:10
הנה הקישור
-
אמא של אדם
12/3/2003 14:14
תודה רבה (ל"ת)
-
עגלגלת
12/3/2003 22:15
איריס, האירובי שעשיתי הוגדר כ"התעמלות אחר לידה"
-
אמא 11
13/3/2003 09:46
איריס, אם כשאת אומרת אירובי את מתכוונת להתעמלות אירובית, זה נכון. אבל...
-
מאמאצ'יקה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש