פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/3/2003 20:38 איריס אשוח מאת:
אני התחלתי להתעמל בסטודיו C ושם אמרו לי שאירובי לא מומלץ אחרי לידה-רק אחרי חצי שנה,האם נכון הדבר? (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
11/3/2003  16:31 גם וגם וגם :-) - מאמאצ'יקה
11/3/2003  16:33 הנה מלאה במשך 7 חודשים מלאים ... :-) (ל"ת) - מרב ב
11/3/2003  16:33 התכוונתי להנקה מלאה כמובן... (ל"ת) - מרב ב
11/3/2003  16:37 מו שצויין גם אירובי לשריפת קלוריות וגם פיתוח שרירים למיצוק ועיצוב הגוף - תמי.ד.
11/3/2003  16:39 וואו איזה תשובות מהירות, מאמצ'יקה ומרב - עגלגלת
11/3/2003  16:42 עגלגלת יקרה - מרב ב
11/3/2003  16:53 כמה עצות - אופירה
11/3/2003  17:01 קצת פירוט על הספר ועוד - מאמאצ'יקה
11/3/2003  17:04 ועוד כמה מחשבות על דיאטה (אני במצברוח פטפטני) - מאמאצ'יקה
11/3/2003  22:56 תודה לכן (מאמיצ'יקית הפטפטת שלך היא נחת הרוח שלי) - עגלגלת
12/3/2003  02:54 כשאצלי השתנה חילוף החומרים, דווקא הספורט לסוגיו אכזב - אמא 11
12/3/2003  08:44 מאמצ'יקת עוד בקשה אני לא מצליחה למצוא את הפורום שכתבת עליו אפשר קישור? ולאמא 11 - עגלגלת
12/3/2003  10:10 הנה הקישור - אמא של אדם
12/3/2003  14:14 תודה רבה (ל"ת) - עגלגלת
12/3/2003  22:15 איריס, האירובי שעשיתי הוגדר כ"התעמלות אחר לידה" - אמא 11
13/3/2003  09:46 איריס, אם כשאת אומרת אירובי את מתכוונת להתעמלות אירובית, זה נכון. אבל... - מאמאצ'יקה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש