פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/3/2003 20:04 לילוש מאת:
משו שווה שקיבלתי במייל (שרי בשבילך...) כותרת:
אבא

אבא הוא הילד הנוסף של אמא

הוא זה שאמא דורשת ממנו לתת דוגמא לילדים

אבא הוא זה שגר אצלנו, קם מוקדם וחוזר מאוחר

הוא בביתנו דייר משנה, אבל הוא בהחלט שווה כל גרוש שהוא משלם

אבא אוהב את אמא, אותנו והכי הרבה לישון

אבא זה אחד שאוכל כל מה שאמא הכינה ובסוף עוד אוכל ציפורניים

אבא הוא זה שחזק יותר אפילו משוטר

אבא הכי מתרגז כשלא נותנים לו לשמוע חדשות ועוד יותר מתרגז אחרי ששמע
אותן

אבא אומר -שאם אמא לא היתה מתחתנת איתו הוא בטח כבר היה היום חתיך, עשיר
ורווק

אבל אבא כל כך נחמד שלא אכפת לנו שיתחתן אפילו עם אמא שלנו


אמא

אמא זה השם שאפילו אבא צועק כשקורה לו משהו

אמא היא הראשונה שפורצת בבכי והראשונה שמנסה להרגיע

אמא זו אחת שמעולם ועד עולם לא יהיה לה מה ללבוש אפילו אם הארון יהיה
מלא עד מעבר לראש

אמא היא זו שכואב לה יותר ממני כשאני מקבל מכה

אמא היא זו שאבא פוחד לנסוע איתה כשהיא נוהגת למרות שהוא יודע שהיא
נוהגת יותר טוב ממנו

אמא היא זו שבטלפון אומרת "נו אז בואי נקצר" ואחרי זה עוד שעה לא מפסיקה
לדבר

אמא היא היחידה שיכולה-להלביש אותי, לדבר בטלפון, לאפות עוגה, לדבר אלי
והכל באותו זמן ומבלי להתבלבל

אפשר להחליף בית, שם משפחה אפילו ארץ ומין
אך לעולם אי אפשר להחליף ה ו ר י ם.



תוכן התגובה:


תגובות נוספות
12/3/2003  14:17 ל"ת= ללא תוכן, רק כותרת ו OT זה אוף טופיק, כלומר "אפרופו זה, יש לי משהו בכלל לא קשור שנזכרתי בו" (ל"ת) - תיתי
12/3/2003  16:58 ***OT*** מישהי יודעת עד איזה גיל אמור המרפס הקדמי להיסגר? (ל"ת) - ליאתיתי
12/3/2003  19:25 ???? כיסכסא - מישהי מכירה???? - מקופלת
12/3/2003  20:08 לליאתיתי - שנה וחצי (ל"ת) - בייב
12/3/2003  21:20 למקופלת, לא מכירה, אבל אכן נראה מדליק מאד (ל"ת) - אנט
12/3/2003  21:31 כיסכיסא - המשיבון
12/3/2003  21:33 מרפס - אמא 11
12/3/2003  21:39 לילוש - תודה על המחשבה..באמת חסר לי...ולהזכירך ליאתיתי... - שרי
12/3/2003  22:03 שרי לוקחתך אותנו למחוזות המיסטיקה - אמא 11
12/3/2003  22:06 היי אמא 11 טוב לראותך שוב ושאלה - דפנה$
12/3/2003  22:08 אמוש-זו לא אני זה מאיר.... ובכלל ספר מומלץ מאוד !!למי שאוהב את שלו כמובן. (ל"ת) - שרי
12/3/2003  22:18 בייב, אמא 11, שרי - תודה יקרות. קצת נלחצתי (לכולם כבר סגור...) ורק לשיקי לי שלי - לא. (ל"ת) - ליאתיתי
12/3/2003  22:39 לילוש-איזה קטע חמוד - איריס אשוח
12/3/2003  22:58 דפנה - לי זה נראה מאוד מאוד מאוד הגיוני (: .... (ל"ת) - ליאתיתי
12/3/2003  22:59 הנה ליאתיתי -קיבלת את ההוכחה המוחלטת ששי-קי גאון יוצא דופן ומיוחד...(טפ טפו חמסה חמסה שום בצל..) (ל"ת) - שרי
12/3/2003  23:01 דפנה - קשקוש, אבל גם אותו אראה לאבוש, מה שכן - אמא 11
13/3/2003  00:10 מכרה שלי רוצה למכור מיני-אלקטריק כחדשה (שימוש מועט ביותר). יש קופצות? הצעות אלי למייל. (ל"ת) - ענבל ל
13/3/2003  00:52 ליאתיתי מה הלחץ? בת כמה שי-קי שלך? כי בד"כ אמורים להלחץ - הגר
13/3/2003  09:45 המרפס של הגור שלי נסגר ממש (ככה שאי אפשר להרגיש אפילו שקע קטן) רק לקראת גיל שנתיים (ל"ת) - טלטל
13/3/2003  10:41 הגר - שיקי בת 7 חודשים, והלחץ... כנראה שאני חייבת להיות לחוצה ממשהו... (: ותודה לכל העונות המקסימות. (ל"ת) - ליאתיתי
13/3/2003  11:32 מרפס - מתוך "אינפומד" - ענת ב
13/3/2003  12:30 למקופלת-ראיתי את הכסכסא ב"ילדותי" בקניון רמת אביב. בהצלחה! (ל"ת) - חני
14/3/2003  20:02 תודה למשיבון, אנט וחני (ל"ת) - מקופלת
16/3/2003  00:08 מקופלת, שימי לב שהכיכיסא לא מגביה את הפעוט, רק "קושר" אותו לכיסא - ענת ב
16/3/2003  11:01 ענת, תודה רבה. הוספתי. (: (ל"ת) - ליאתיתי
16/3/2003  22:33 ענת תודה באמת נקודות למחשבה.... (ל"ת) - מקופלת


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש