פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
16/3/2003 22:33 מקופלת מאת:
ענת תודה באמת נקודות למחשבה.... (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
12/3/2003  14:17 ל"ת= ללא תוכן, רק כותרת ו OT זה אוף טופיק, כלומר "אפרופו זה, יש לי משהו בכלל לא קשור שנזכרתי בו" (ל"ת) - תיתי
12/3/2003  16:58 ***OT*** מישהי יודעת עד איזה גיל אמור המרפס הקדמי להיסגר? (ל"ת) - ליאתיתי
12/3/2003  19:25 ???? כיסכסא - מישהי מכירה???? - מקופלת
12/3/2003  20:04 משו שווה שקיבלתי במייל (שרי בשבילך...) - לילוש
12/3/2003  20:08 לליאתיתי - שנה וחצי (ל"ת) - בייב
12/3/2003  21:20 למקופלת, לא מכירה, אבל אכן נראה מדליק מאד (ל"ת) - אנט
12/3/2003  21:31 כיסכיסא - המשיבון
12/3/2003  21:33 מרפס - אמא 11
12/3/2003  21:39 לילוש - תודה על המחשבה..באמת חסר לי...ולהזכירך ליאתיתי... - שרי
12/3/2003  22:03 שרי לוקחתך אותנו למחוזות המיסטיקה - אמא 11
12/3/2003  22:06 היי אמא 11 טוב לראותך שוב ושאלה - דפנה$
12/3/2003  22:08 אמוש-זו לא אני זה מאיר.... ובכלל ספר מומלץ מאוד !!למי שאוהב את שלו כמובן. (ל"ת) - שרי
12/3/2003  22:18 בייב, אמא 11, שרי - תודה יקרות. קצת נלחצתי (לכולם כבר סגור...) ורק לשיקי לי שלי - לא. (ל"ת) - ליאתיתי
12/3/2003  22:39 לילוש-איזה קטע חמוד - איריס אשוח
12/3/2003  22:58 דפנה - לי זה נראה מאוד מאוד מאוד הגיוני (: .... (ל"ת) - ליאתיתי
12/3/2003  22:59 הנה ליאתיתי -קיבלת את ההוכחה המוחלטת ששי-קי גאון יוצא דופן ומיוחד...(טפ טפו חמסה חמסה שום בצל..) (ל"ת) - שרי
12/3/2003  23:01 דפנה - קשקוש, אבל גם אותו אראה לאבוש, מה שכן - אמא 11
13/3/2003  00:10 מכרה שלי רוצה למכור מיני-אלקטריק כחדשה (שימוש מועט ביותר). יש קופצות? הצעות אלי למייל. (ל"ת) - ענבל ל
13/3/2003  00:52 ליאתיתי מה הלחץ? בת כמה שי-קי שלך? כי בד"כ אמורים להלחץ - הגר
13/3/2003  09:45 המרפס של הגור שלי נסגר ממש (ככה שאי אפשר להרגיש אפילו שקע קטן) רק לקראת גיל שנתיים (ל"ת) - טלטל
13/3/2003  10:41 הגר - שיקי בת 7 חודשים, והלחץ... כנראה שאני חייבת להיות לחוצה ממשהו... (: ותודה לכל העונות המקסימות. (ל"ת) - ליאתיתי
13/3/2003  11:32 מרפס - מתוך "אינפומד" - ענת ב
13/3/2003  12:30 למקופלת-ראיתי את הכסכסא ב"ילדותי" בקניון רמת אביב. בהצלחה! (ל"ת) - חני
14/3/2003  20:02 תודה למשיבון, אנט וחני (ל"ת) - מקופלת
16/3/2003  00:08 מקופלת, שימי לב שהכיכיסא לא מגביה את הפעוט, רק "קושר" אותו לכיסא - ענת ב
16/3/2003  11:01 ענת, תודה רבה. הוספתי. (: (ל"ת) - ליאתיתי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש