פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
12/3/2003 15:27
ע
מאת:
ומה דעתכם אם זה נראה בסדר שיועצת עובדת גם בחברה מסחרית? (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
12/3/2003 15:38
כן , עד כמה שידוע לי זו אתה דרורית ולא הבנתי מה הבעיה ......
-
ענת סימון
12/3/2003 15:47
כן זוהי אותה דרורית הנהדרת והמקצועית ואני לא מבינה מה הבעיה
-
אלמונית באופן חד פעמי
12/3/2003 15:53
רוצה להוסיף עוד מילה: לא מבינה למה לא שאלת אותה בעצם? את אומרת שהיא היתה נחמדה.... ואני יודעת שהיא בן אדם אמיתי! אז למה לא לשאול פשוט? (ל"ת)
-
יעל
12/3/2003 15:54
מילה טובה על המרכז להנקה בי"ם
-
יהודית
12/3/2003 15:57
יהודית,דבי קלי היא יועצת הנקה מוסמכת מה שמכונה בסלנג המקצועי-IBCLC והיא באמת מאד מאד נחמדה ומקצועית (ל"ת)
-
גילי אבישי
12/3/2003 16:06
ע. יקרה. אולי את שואלת לא על דרורית אלא על מהשהו שלך? אם את רוצה ללכת להתיעצות אל תפחדי
-
ליאת
12/3/2003 16:53
האם יכול להיות שהבעייה היא סמנטית?
-
ענת ב
12/3/2003 17:58
בכל זאת אני שואלת כי גם בתור יועצת היא מקבלת כסף (ל"ת)
-
ע
12/3/2003 19:24
ע. בקשר ליועצת - אני לא מבינה מה את רוצה? אז מה אם היא מקבלת כסף? מותר לשאול אם את עובדת? בחינם?
-
אלמונית הפעם
13/3/2003 08:46
ע אנשים לרוב מרוויחים כסף עבור עבודתם והרבה עובדים בשתי עבודות זה לגיטימי לחלוטין ובמיקרה הספציפי גם חיובי (ל"ת)
-
דוידה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש