פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/3/2003 15:27 ע מאת:
ומה דעתכם אם זה נראה בסדר שיועצת עובדת גם בחברה מסחרית? (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
12/3/2003  15:38 כן , עד כמה שידוע לי זו אתה דרורית ולא הבנתי מה הבעיה ...... - ענת סימון
12/3/2003  15:47 כן זוהי אותה דרורית הנהדרת והמקצועית ואני לא מבינה מה הבעיה - אלמונית באופן חד פעמי
12/3/2003  15:53 רוצה להוסיף עוד מילה: לא מבינה למה לא שאלת אותה בעצם? את אומרת שהיא היתה נחמדה.... ואני יודעת שהיא בן אדם אמיתי! אז למה לא לשאול פשוט? (ל"ת) - יעל
12/3/2003  15:54 מילה טובה על המרכז להנקה בי"ם - יהודית
12/3/2003  15:57 יהודית,דבי קלי היא יועצת הנקה מוסמכת מה שמכונה בסלנג המקצועי-IBCLC והיא באמת מאד מאד נחמדה ומקצועית (ל"ת) - גילי אבישי
12/3/2003  16:06 ע. יקרה. אולי את שואלת לא על דרורית אלא על מהשהו שלך? אם את רוצה ללכת להתיעצות אל תפחדי - ליאת
12/3/2003  16:53 האם יכול להיות שהבעייה היא סמנטית? - ענת ב
12/3/2003  17:58 בכל זאת אני שואלת כי גם בתור יועצת היא מקבלת כסף (ל"ת) - ע
12/3/2003  19:24 ע. בקשר ליועצת - אני לא מבינה מה את רוצה? אז מה אם היא מקבלת כסף? מותר לשאול אם את עובדת? בחינם? - אלמונית הפעם
13/3/2003  08:46 ע אנשים לרוב מרוויחים כסף עבור עבודתם והרבה עובדים בשתי עבודות זה לגיטימי לחלוטין ובמיקרה הספציפי גם חיובי (ל"ת) - דוידה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש