מה העניין? ברור שהיא מקבלת כסף. אני לא מכירה אותה אבל מה שאני קוראת הוא שהיא טובה ועוזרת לילדים או להורים שלהם במקצוע שלה אז למה שלא תרוויח וטוב? היא השקיעה לימודים ושנים של ניסיון ומגיע לה להרוויח , לא? מה השאלות שלך מביעות? לא מובן לי. את רוצה שהיא תתנדב? זה עניינה ולא עניינך, לא? לא מבינה אותך.... אולי אני טיפשה....????? מי שהיא מבינה את העניין?
|
תוכן התגובה:
|