פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/3/2003 19:24 אלמונית הפעם מאת:
ע. בקשר ליועצת - אני לא מבינה מה את רוצה? אז מה אם היא מקבלת כסף? מותר לשאול אם את עובדת? בחינם? כותרת:
מה העניין?
ברור שהיא מקבלת כסף.
אני לא מכירה אותה אבל מה שאני קוראת הוא שהיא טובה ועוזרת לילדים או להורים שלהם במקצוע שלה אז למה שלא תרוויח וטוב? היא השקיעה לימודים ושנים של ניסיון ומגיע לה להרוויח , לא?
מה השאלות שלך מביעות? לא מובן לי. את רוצה שהיא תתנדב? זה עניינה ולא עניינך, לא?
לא מבינה אותך....
אולי אני טיפשה....?????
מי שהיא מבינה את העניין?

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
12/3/2003  15:27 ומה דעתכם אם זה נראה בסדר שיועצת עובדת גם בחברה מסחרית? (ל"ת) - ע
12/3/2003  15:38 כן , עד כמה שידוע לי זו אתה דרורית ולא הבנתי מה הבעיה ...... - ענת סימון
12/3/2003  15:47 כן זוהי אותה דרורית הנהדרת והמקצועית ואני לא מבינה מה הבעיה - אלמונית באופן חד פעמי
12/3/2003  15:53 רוצה להוסיף עוד מילה: לא מבינה למה לא שאלת אותה בעצם? את אומרת שהיא היתה נחמדה.... ואני יודעת שהיא בן אדם אמיתי! אז למה לא לשאול פשוט? (ל"ת) - יעל
12/3/2003  15:54 מילה טובה על המרכז להנקה בי"ם - יהודית
12/3/2003  15:57 יהודית,דבי קלי היא יועצת הנקה מוסמכת מה שמכונה בסלנג המקצועי-IBCLC והיא באמת מאד מאד נחמדה ומקצועית (ל"ת) - גילי אבישי
12/3/2003  16:06 ע. יקרה. אולי את שואלת לא על דרורית אלא על מהשהו שלך? אם את רוצה ללכת להתיעצות אל תפחדי - ליאת
12/3/2003  16:53 האם יכול להיות שהבעייה היא סמנטית? - ענת ב
12/3/2003  17:58 בכל זאת אני שואלת כי גם בתור יועצת היא מקבלת כסף (ל"ת) - ע
13/3/2003  08:46 ע אנשים לרוב מרוויחים כסף עבור עבודתם והרבה עובדים בשתי עבודות זה לגיטימי לחלוטין ובמיקרה הספציפי גם חיובי (ל"ת) - דוידה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש