גם לי זה קרה ולא שהיתה לי פטריה אלא שפשוט הוא היה שבע ונתתי לו לאכול יותר מדי,תנסי במקום זה לתת לו מוצץ וכשהוא יהיה רעב תאמיני לי שהוא יאכל. חבל להפסיק להניק,ומי זו הסביבה הלוחצת? עדיף להתייעץ עם מי שבאמת מבין(יועצות הנקה למשל). ישנה גם אפשרות שהוא יונק בלהיטות יתר(הפרסר שלי עושה את זה לפעמים) ובולע אויר אז כואב לו, תנסי להוציא לו גרעפס תוך כדי הנקה. אני לא מומחית אבל מנסיוני מקוה שעזרתי בהצלחה
|
תוכן התגובה:
|