פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/3/2003 22:29 איריס אשוח מאת:
בן כמה הוא? לא הייתי מפסיקה להניק כותרת:
גם לי זה קרה ולא שהיתה לי פטריה אלא שפשוט הוא היה שבע ונתתי לו לאכול יותר מדי,תנסי במקום זה לתת לו מוצץ וכשהוא יהיה רעב תאמיני לי שהוא יאכל. חבל להפסיק להניק,ומי זו הסביבה הלוחצת? עדיף להתייעץ עם מי שבאמת מבין(יועצות הנקה למשל). ישנה גם אפשרות שהוא יונק בלהיטות יתר(הפרסר שלי עושה את זה לפעמים) ובולע אויר אז כואב לו, תנסי להוציא לו גרעפס תוך כדי הנקה.
אני לא מומחית אבל מנסיוני מקוה שעזרתי
בהצלחה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
12/3/2003  22:29 דנידין יקרה - ליאתיתי
12/3/2003  23:17 איך נראית ומרגישה פטריה בשד - ענבל ל
13/3/2003  00:10 הקטנצ'יק שיחייה, בן חודשיים כמעט.. - דנידין
13/3/2003  10:16 ענבל נסיוני מראה שלא חייבים להיות סמנים אצל התינוק - איריס גוב
13/3/2003  10:20 ודנידין, כדאי לפנות אולי לד"ר דינה צימרמן ממרכז ההנקה בירושלים - איריס גוב
13/3/2003  10:32 ענבל תודה רבה רבה - כרגיל, ולא- זו כנראה לא פטריה. פשוט כואב לי פתאום בציצ אחד): (ל"ת) - ליאתיתי
13/3/2003  11:55 אויש דנידין. סליחה. התבלבלו לי ההודעות, ועכשיו אני רואה שהתשובה שלי בכלל לא רלבנטית. (ל"ת) - איריס גוב


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש