זה גיל שהם טועמים כל דבר (פיתוח חוש המישוש גם דרך הפה,משהו כזה) לא יודעת מה יעצו לך בדיון הקודם אבל תנסי כמה סוגי מוצצים,טולי בסוף היא תתביית על אחד.וכשאני אומרת כמה סוגים הכוונה שלי היא לא לאחד מגומי ואחד מסיליקון אלא כמה חברות(יש לי חברה עקשנית שלא רוצה להבין את זה) אצלנו עובד המוצץ של רמדיה-סיליק,הוא אורטודנטי ומותאם למבנה של הפה,לא סתם עגול. תנסי ושיהיה בהצלחה אה, יש את הרעשני נשיכה של סאסי שזה גם מצויין לשלב הזה
|
תוכן התגובה:
|