פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
13/3/2003 10:29 תיתי מאת:
בדיעבד כותרת:
אני שכרתי לקטינה מ"יד שרה". השארתי כל פעם פיקדון של 400 שקלים והייתי נתונה לפחד, שמישהי אחרת תזדקק למשאבה, ואני אשאר בלעדיה. כל הזמן חשבתי, שלא כדאי לקנות לקטינה או "פמפ אין סטייל", כי או-טו-טו אפסיק לשאוב, ובשביל עוד טיפונת, חבל על הכסף. טעיתי. שאבתי כשנה. אם הייתי קונה משאבה, היה לי יותר נוח, ואם מוכרים אחר כך, זה יוצא כמעט אותו מחיר כמו ההשכרה. תשקלי לכמה זמן את רוצה את המשאבה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
13/3/2003  09:28 למה את רוצה לקטינה? אולי הסיבה מצדיקה לקבל מיד שרה. (ל"ת) - סיגל
13/3/2003  11:04 שאלה: האם לקטינה עדיפה על מדלה מיני-חשמלית? (ל"ת) - מ
13/3/2003  11:22 לקטינה ומדלה מיני-חשמלית - חני
13/3/2003  11:40 על משאבות ושאיבה - אנא קיראו במאמר של זהר (לינק מצורף) - רותמית
13/3/2003  12:09 הבדלים בין המשאבות של "מדלה" - ענת ב
13/3/2003  12:31 וואו - תודה! איזה הסבר מעולה. (ל"ת) - מ
13/3/2003  14:49 חציOT תמיד אומרים שחלב אם שנלגם לא במלואו, מחכה עד הארוחה הבאה ואז נזרק. אבל איך מחכה? במקרר? על השיש? - Hilla
13/3/2003  15:44 אני דווקא ממליצה בחום על אמדה דו ציצית. מעולה ועולה כמו מיני אלקטריק (ל"ת) - Hilla
13/3/2003  15:58 מישהי מוכנה להשכיר או למכור פמפ אין סטייל - בימבה
13/3/2003  16:29 האם ניתן לכוון את מהירות השאיבה בלקטינה או בחשמלית של מדלה? - li
13/3/2003  17:07 באמדה אפשר לכוון גם את עצמת השאיבה וגם את קצבה. - Hilla
13/3/2003  18:20 גם לי יש שאלה בענייני שאיבה - מיכל פ
14/3/2003  07:45 למיכל פ. - תיתי
14/3/2003  08:25 לתיתי- תודה רבה. (ל"ת) - מיכל פ


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש