אני שכרתי לקטינה מ"יד שרה". השארתי כל פעם פיקדון של 400 שקלים והייתי נתונה לפחד, שמישהי אחרת תזדקק למשאבה, ואני אשאר בלעדיה. כל הזמן חשבתי, שלא כדאי לקנות לקטינה או "פמפ אין סטייל", כי או-טו-טו אפסיק לשאוב, ובשביל עוד טיפונת, חבל על הכסף. טעיתי. שאבתי כשנה. אם הייתי קונה משאבה, היה לי יותר נוח, ואם מוכרים אחר כך, זה יוצא כמעט אותו מחיר כמו ההשכרה. תשקלי לכמה זמן את רוצה את המשאבה.
|
תוכן התגובה:
|