פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
13/3/2003 12:31 מ מאת:
וואו - תודה! איזה הסבר מעולה. (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
13/3/2003  09:28 למה את רוצה לקטינה? אולי הסיבה מצדיקה לקבל מיד שרה. (ל"ת) - סיגל
13/3/2003  10:29 בדיעבד - תיתי
13/3/2003  11:04 שאלה: האם לקטינה עדיפה על מדלה מיני-חשמלית? (ל"ת) - מ
13/3/2003  11:22 לקטינה ומדלה מיני-חשמלית - חני
13/3/2003  11:40 על משאבות ושאיבה - אנא קיראו במאמר של זהר (לינק מצורף) - רותמית
13/3/2003  12:09 הבדלים בין המשאבות של "מדלה" - ענת ב
13/3/2003  14:49 חציOT תמיד אומרים שחלב אם שנלגם לא במלואו, מחכה עד הארוחה הבאה ואז נזרק. אבל איך מחכה? במקרר? על השיש? - Hilla
13/3/2003  15:44 אני דווקא ממליצה בחום על אמדה דו ציצית. מעולה ועולה כמו מיני אלקטריק (ל"ת) - Hilla
13/3/2003  15:58 מישהי מוכנה להשכיר או למכור פמפ אין סטייל - בימבה
13/3/2003  16:29 האם ניתן לכוון את מהירות השאיבה בלקטינה או בחשמלית של מדלה? - li
13/3/2003  17:07 באמדה אפשר לכוון גם את עצמת השאיבה וגם את קצבה. - Hilla
13/3/2003  18:20 גם לי יש שאלה בענייני שאיבה - מיכל פ
14/3/2003  07:45 למיכל פ. - תיתי
14/3/2003  08:25 לתיתי- תודה רבה. (ל"ת) - מיכל פ


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש