פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
13/3/2003 14:49
Hilla
מאת:
חציOT תמיד אומרים שחלב אם שנלגם לא במלואו, מחכה עד הארוחה הבאה ואז נזרק. אבל איך מחכה? במקרר? על השיש?
כותרת:
כי אם במקרר, אז צריך לחמם מחדש - וזה אסור!
אם על השיש - מסוכן (חיידקים וכו')
אז אנא הסברנה!
תודה
Hilla
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
13/3/2003 09:28
למה את רוצה לקטינה? אולי הסיבה מצדיקה לקבל מיד שרה. (ל"ת)
-
סיגל
13/3/2003 10:29
בדיעבד
-
תיתי
13/3/2003 11:04
שאלה: האם לקטינה עדיפה על מדלה מיני-חשמלית? (ל"ת)
-
מ
13/3/2003 11:22
לקטינה ומדלה מיני-חשמלית
-
חני
13/3/2003 11:40
על משאבות ושאיבה - אנא קיראו במאמר של זהר (לינק מצורף)
-
רותמית
13/3/2003 12:09
הבדלים בין המשאבות של "מדלה"
-
ענת ב
13/3/2003 12:31
וואו - תודה! איזה הסבר מעולה. (ל"ת)
-
מ
13/3/2003 15:44
אני דווקא ממליצה בחום על אמדה דו ציצית. מעולה ועולה כמו מיני אלקטריק (ל"ת)
-
Hilla
13/3/2003 15:58
מישהי מוכנה להשכיר או למכור פמפ אין סטייל
-
בימבה
13/3/2003 16:29
האם ניתן לכוון את מהירות השאיבה בלקטינה או בחשמלית של מדלה?
-
li
13/3/2003 17:07
באמדה אפשר לכוון גם את עצמת השאיבה וגם את קצבה.
-
Hilla
13/3/2003 18:20
גם לי יש שאלה בענייני שאיבה
-
מיכל פ
14/3/2003 07:45
למיכל פ.
-
תיתי
14/3/2003 08:25
לתיתי- תודה רבה. (ל"ת)
-
מיכל פ
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש