פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
13/3/2003 18:20 מיכל פ מאת:
גם לי יש שאלה בענייני שאיבה כותרת:
אני רוצה להתחיל לשאוב עבור היונקת הקטנה שלי, כדי שאוכל לצאת מן הבית בלעדיה מדי פעם. מישהי יכולה לומר לי איזו כמות חלב, פחות או יותר, עשויה לאכול תינוקת (גדולה!) בת כ-3 חודשים בכל ארוחה? ומה הסבירות שמתן בקבוק שאוב פעם-פעמיים בשבוע יגרום לה לזנוח את הציצי האהוב לטובת הבקבוק? תודה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
13/3/2003  09:28 למה את רוצה לקטינה? אולי הסיבה מצדיקה לקבל מיד שרה. (ל"ת) - סיגל
13/3/2003  10:29 בדיעבד - תיתי
13/3/2003  11:04 שאלה: האם לקטינה עדיפה על מדלה מיני-חשמלית? (ל"ת) - מ
13/3/2003  11:22 לקטינה ומדלה מיני-חשמלית - חני
13/3/2003  11:40 על משאבות ושאיבה - אנא קיראו במאמר של זהר (לינק מצורף) - רותמית
13/3/2003  12:09 הבדלים בין המשאבות של "מדלה" - ענת ב
13/3/2003  12:31 וואו - תודה! איזה הסבר מעולה. (ל"ת) - מ
13/3/2003  14:49 חציOT תמיד אומרים שחלב אם שנלגם לא במלואו, מחכה עד הארוחה הבאה ואז נזרק. אבל איך מחכה? במקרר? על השיש? - Hilla
13/3/2003  15:44 אני דווקא ממליצה בחום על אמדה דו ציצית. מעולה ועולה כמו מיני אלקטריק (ל"ת) - Hilla
13/3/2003  15:58 מישהי מוכנה להשכיר או למכור פמפ אין סטייל - בימבה
13/3/2003  16:29 האם ניתן לכוון את מהירות השאיבה בלקטינה או בחשמלית של מדלה? - li
13/3/2003  17:07 באמדה אפשר לכוון גם את עצמת השאיבה וגם את קצבה. - Hilla
14/3/2003  07:45 למיכל פ. - תיתי
14/3/2003  08:25 לתיתי- תודה רבה. (ל"ת) - מיכל פ


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש