פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
13/3/2003 14:20
חני
מאת:
מהתרגשות!!! וכל המרק שלי נהיה מלוח!!! מיד בא לי ללדת שוב (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
13/3/2003 11:43
רונה יקרה,
-
שרון-ש
13/3/2003 11:59
למה דווקא סטריפינג?
-
תמי
13/3/2003 12:06
רונה,
-
נני
13/3/2003 12:18
לכולכן,
-
רונה
13/3/2003 12:20
אני כמעט גם הגעתי לשבוע 42
-
הפעם ללא שם
13/3/2003 12:23
גם אני הייתי שם
-
צורית
13/3/2003 12:29
רונה, הרצון שלך לטבעיות לא חייב להיזרק
-
אמא 11
13/3/2003 12:32
הי רונה, הנה סיפור הלידה של שרון-ש
-
אסנת ש.
13/3/2003 12:35
החשש שלי הוא גם שהעובר יהיה גדול מדי
-
רונה
13/3/2003 12:36
רונה, הנה הלינק לרשימת סיפורי הלידה. אם מישהי רוצה להוסיף את שלה - יללה.
-
ליאתיתי
13/3/2003 12:38
אוסי, התגנבת לי... (: לחיי הטלפטיה. (ל"ת)
-
ליאתיתי
13/3/2003 12:41
רונה, רשימה פרטית שלי
-
אמא 11
13/3/2003 12:46
אוי שרון איזה סיפור לידה מרגש גרמת לי להזיל דמעות (די קל בימים אלו..) (ל"ת)
-
רונה
13/3/2003 12:48
אמא11 - את פשוט גדולה אחרי הדמעות התרגשות מהסיפור של שרון הוצאת ממני צחוק של הקלה.. תודה!!! (ל"ת)
-
רונה
13/3/2003 12:56
זהו רונה, אני בטוחה שאת צריכה עכשיו שבוע להירגע, אז אין מה למהר ללדת. נכון? :) (ל"ת)
-
אמא 11
13/3/2003 13:19
וואו! קראתי גם את סיפור הלידה של שרון ש. ובכיתי מעל צלחת המרק שלי (ל"ת)
-
חני
13/3/2003 13:28
למה לבכות? מה לבכות?
-
שרון-ש
13/3/2003 13:32
שרון - מהתרגשות רק מהתרגשות ומאיך שתיארת את הלידה שלך בכזה רגש ועוצמה. (ל"ת)
-
רונה
13/3/2003 13:44
נראה לי מטופש שהוא קבע לך משקל לעובר רק על סמך הסתכלות על הבטן שלך!
-
מ
13/3/2003 13:46
שרוני יקירתי, באמת סיפור מדהים. וואו. (ל"ת)
-
תמי
13/3/2003 14:50
רונה יקירתי, אין לי עצות רק חיבוק חם ומחזיקה לך אצבעות ללידה קלה ללא זירוזים. (ל"ת)
-
איריס גוב
13/3/2003 14:51
שרון, מרגש כל פעם מחדש. מזדהה עם מזילות הדמעה. (ל"ת)
-
איריס גוב
13/3/2003 15:52
רונה - אם את רוצה אשמח לתת לך שמות של מטפלים בדיקור. שלחי לי הודעה למייל אם כן. (ל"ת)
-
שבית
13/3/2003 16:25
ו...עדכון אחרון מהשטח
-
רונה
13/3/2003 17:58
רונה, בהצלחה, נחזיק לך אצבעות. (ל"ת)
-
תמי
14/3/2003 00:29
רונה הלוואי שיגיע במהרה ובדרך בה בחרת- בהצלחה!!! (ל"ת)
-
שירי ג
14/3/2003 02:26
רונה בהצלחה קחי נשימה ארוכה של אויר צח
-
אמא 11
14/3/2003 10:27
רונה, בהצלחה, מחזיקה אצבעות חזק חזק... (ל"ת)
-
נני
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש