פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
13/3/2003 14:20 חני מאת:
מהתרגשות!!! וכל המרק שלי נהיה מלוח!!! מיד בא לי ללדת שוב (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
13/3/2003  11:43 רונה יקרה, - שרון-ש
13/3/2003  11:59 למה דווקא סטריפינג? - תמי
13/3/2003  12:06 רונה, - נני
13/3/2003  12:18 לכולכן, - רונה
13/3/2003  12:20 אני כמעט גם הגעתי לשבוע 42 - הפעם ללא שם
13/3/2003  12:23 גם אני הייתי שם - צורית
13/3/2003  12:29 רונה, הרצון שלך לטבעיות לא חייב להיזרק - אמא 11
13/3/2003  12:32 הי רונה, הנה סיפור הלידה של שרון-ש - אסנת ש.
13/3/2003  12:35 החשש שלי הוא גם שהעובר יהיה גדול מדי - רונה
13/3/2003  12:36 רונה, הנה הלינק לרשימת סיפורי הלידה. אם מישהי רוצה להוסיף את שלה - יללה. - ליאתיתי
13/3/2003  12:38 אוסי, התגנבת לי... (: לחיי הטלפטיה. (ל"ת) - ליאתיתי
13/3/2003  12:41 רונה, רשימה פרטית שלי - אמא 11
13/3/2003  12:46 אוי שרון איזה סיפור לידה מרגש גרמת לי להזיל דמעות (די קל בימים אלו..) (ל"ת) - רונה
13/3/2003  12:48 אמא11 - את פשוט גדולה אחרי הדמעות התרגשות מהסיפור של שרון הוצאת ממני צחוק של הקלה.. תודה!!! (ל"ת) - רונה
13/3/2003  12:56 זהו רונה, אני בטוחה שאת צריכה עכשיו שבוע להירגע, אז אין מה למהר ללדת. נכון? :) (ל"ת) - אמא 11
13/3/2003  13:19 וואו! קראתי גם את סיפור הלידה של שרון ש. ובכיתי מעל צלחת המרק שלי (ל"ת) - חני
13/3/2003  13:28 למה לבכות? מה לבכות? - שרון-ש
13/3/2003  13:32 שרון - מהתרגשות רק מהתרגשות ומאיך שתיארת את הלידה שלך בכזה רגש ועוצמה. (ל"ת) - רונה
13/3/2003  13:44 נראה לי מטופש שהוא קבע לך משקל לעובר רק על סמך הסתכלות על הבטן שלך! - מ
13/3/2003  13:46 שרוני יקירתי, באמת סיפור מדהים. וואו. (ל"ת) - תמי
13/3/2003  14:50 רונה יקירתי, אין לי עצות רק חיבוק חם ומחזיקה לך אצבעות ללידה קלה ללא זירוזים. (ל"ת) - איריס גוב
13/3/2003  14:51 שרון, מרגש כל פעם מחדש. מזדהה עם מזילות הדמעה. (ל"ת) - איריס גוב
13/3/2003  15:52 רונה - אם את רוצה אשמח לתת לך שמות של מטפלים בדיקור. שלחי לי הודעה למייל אם כן. (ל"ת) - שבית
13/3/2003  16:25 ו...עדכון אחרון מהשטח - רונה
13/3/2003  17:58 רונה, בהצלחה, נחזיק לך אצבעות. (ל"ת) - תמי
14/3/2003  00:29 רונה הלוואי שיגיע במהרה ובדרך בה בחרת- בהצלחה!!! (ל"ת) - שירי ג
14/3/2003  02:26 רונה בהצלחה קחי נשימה ארוכה של אויר צח - אמא 11
14/3/2003  10:27 רונה, בהצלחה, מחזיקה אצבעות חזק חזק... (ל"ת) - נני


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש