פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
13/3/2003 13:45
מאביסה
מאת:
אני לא יודעת, איזו כמות מוצקים שווה לבקבוק תמל? (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
13/3/2003 13:25
תני לו כמה שהוא רוצה.
-
שרון-ש
13/3/2003 13:35
מצטרפת לדעתה של שרון
-
רותם
13/3/2003 14:12
העולל יודע כמה הוא צריך. באשר לכמויות אולי תתייעצי עם ספק התמ"ל? (ל"ת)
-
ארזית
13/3/2003 14:47
קצת מביך: איך אתן מזהות רעב?
-
סאלוש
13/3/2003 15:03
סאלוש מתוקה, את לא מרעיבה אותה.
-
תמי
13/3/2003 15:43
לסאלוש
-
יעל
13/3/2003 15:49
סאלוש חמודה, בדיוק דרשתי בשלומך בדיון אחר
-
איריס גוב
13/3/2003 16:13
סאלוש, את *מיניקה*, את לא "רק" *מאכילה*
-
ענת ב
13/3/2003 16:22
סאלוש יקרה, תארת בדיוק את המצב שלנו
-
li
13/3/2003 19:30
סאלוש.. אולי היא בקפיצת גדילה? ואז זה תמיד מבלבל תמערכת. (ל"ת)
-
הגר
13/3/2003 19:49
סאלוש, אצלנו שי-קי אומרת "ני!" כשהיא רעבה
-
ליאתיתי
14/3/2003 07:53
סאלוש
-
aa
14/3/2003 22:57
תודה מקסימות! וכמה הבהרות
-
סאלוש
15/3/2003 11:48
סאלוש - נו מה חשבת שאני לא אתערב??
-
שרי
15/3/2003 13:42
הספר, חלב שאוב ועוד
-
aa
16/3/2003 02:43
סאלוש וaa
-
הגר
16/3/2003 09:26
הי סאלוש. איכשהו חשבתי על הנושא במהלך סוף השבוע
-
איריס גוב
16/3/2003 17:35
להגר
-
עדי אמא של יובל (לשעבר aa(
16/3/2003 21:41
קצת נרגעתי
-
סאלוש
16/3/2003 21:47
בעצם שכחתי לענות לך עדי
-
סאלוש
17/3/2003 09:38
טוב שנרגעת!
-
עדי אמא של יובל
17/3/2003 09:40
תודה עדי אמא של יובל (לשעבר aa) (ל"ת)
-
הגר
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש