אם היא הייתה רעבה היא הייתה דורשת את שלה. בוכה ולא נרגעת, או נרגעת לשניה ומתחילה שוב לבכות. אם הילדה שלך עליזה ורגועה, היא לא רעבה. חוצמזה, קצת קשה להחליט שהיא לא מקבלת חלב אחורי, שהרי זה שונה מאישה לאישה ומשתנה בגילאים שונים של התינוקות, יכול להיות שהיא מגיעה לחלב האחורי יותר מהר ממה שאת חושבת. רצית חיבוק?? קחי שלושה. את בסדר!!! תמי.
|
תוכן התגובה:
|