פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
13/3/2003 15:03 תמי מאת:
סאלוש מתוקה, את לא מרעיבה אותה. כותרת:
אם היא הייתה רעבה היא הייתה דורשת את שלה. בוכה ולא נרגעת, או נרגעת לשניה ומתחילה שוב לבכות. אם הילדה שלך עליזה ורגועה, היא לא רעבה.
חוצמזה, קצת קשה להחליט שהיא לא מקבלת חלב אחורי, שהרי זה שונה מאישה לאישה ומשתנה בגילאים שונים של התינוקות, יכול להיות שהיא מגיעה לחלב האחורי יותר מהר ממה שאת חושבת.
רצית חיבוק??
קחי שלושה.
את בסדר!!!
תמי.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
13/3/2003  13:25 תני לו כמה שהוא רוצה. - שרון-ש
13/3/2003  13:35 מצטרפת לדעתה של שרון - רותם
13/3/2003  13:45 אני לא יודעת, איזו כמות מוצקים שווה לבקבוק תמל? (ל"ת) - מאביסה
13/3/2003  14:12 העולל יודע כמה הוא צריך. באשר לכמויות אולי תתייעצי עם ספק התמ"ל? (ל"ת) - ארזית
13/3/2003  14:47 קצת מביך: איך אתן מזהות רעב? - סאלוש
13/3/2003  15:43 לסאלוש - יעל
13/3/2003  15:49 סאלוש חמודה, בדיוק דרשתי בשלומך בדיון אחר - איריס גוב
13/3/2003  16:13 סאלוש, את *מיניקה*, את לא "רק" *מאכילה* - ענת ב
13/3/2003  16:22 סאלוש יקרה, תארת בדיוק את המצב שלנו - li
13/3/2003  19:30 סאלוש.. אולי היא בקפיצת גדילה? ואז זה תמיד מבלבל תמערכת. (ל"ת) - הגר
13/3/2003  19:49 סאלוש, אצלנו שי-קי אומרת "ני!" כשהיא רעבה - ליאתיתי
14/3/2003  07:53 סאלוש - aa
14/3/2003  22:57 תודה מקסימות! וכמה הבהרות - סאלוש
15/3/2003  11:48 סאלוש - נו מה חשבת שאני לא אתערב?? - שרי
15/3/2003  13:42 הספר, חלב שאוב ועוד - aa
16/3/2003  02:43 סאלוש וaa - הגר
16/3/2003  09:26 הי סאלוש. איכשהו חשבתי על הנושא במהלך סוף השבוע - איריס גוב
16/3/2003  17:35 להגר - עדי אמא של יובל (לשעבר aa(
16/3/2003  21:41 קצת נרגעתי - סאלוש
16/3/2003  21:47 בעצם שכחתי לענות לך עדי - סאלוש
17/3/2003  09:38 טוב שנרגעת! - עדי אמא של יובל
17/3/2003  09:40 תודה עדי אמא של יובל (לשעבר aa) (ל"ת) - הגר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש