פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
13/3/2003 16:13 ענת ב מאת:
סאלוש, את *מיניקה*, את לא "רק" *מאכילה* כותרת:
אני מבינה את הצורך להפריד אכילה מניחומים, אבל כשמיניקים זה די בלתי אפשרי, לדעתי. תינוקות יונקים כי הם צריכים לינוק - לפעמים זה חלב ולפעמים זה ניחומים, ומה לעשות ששניהם יוצאים מאותה פטמה?

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
13/3/2003  13:25 תני לו כמה שהוא רוצה. - שרון-ש
13/3/2003  13:35 מצטרפת לדעתה של שרון - רותם
13/3/2003  13:45 אני לא יודעת, איזו כמות מוצקים שווה לבקבוק תמל? (ל"ת) - מאביסה
13/3/2003  14:12 העולל יודע כמה הוא צריך. באשר לכמויות אולי תתייעצי עם ספק התמ"ל? (ל"ת) - ארזית
13/3/2003  14:47 קצת מביך: איך אתן מזהות רעב? - סאלוש
13/3/2003  15:03 סאלוש מתוקה, את לא מרעיבה אותה. - תמי
13/3/2003  15:43 לסאלוש - יעל
13/3/2003  15:49 סאלוש חמודה, בדיוק דרשתי בשלומך בדיון אחר - איריס גוב
13/3/2003  16:22 סאלוש יקרה, תארת בדיוק את המצב שלנו - li
13/3/2003  19:30 סאלוש.. אולי היא בקפיצת גדילה? ואז זה תמיד מבלבל תמערכת. (ל"ת) - הגר
13/3/2003  19:49 סאלוש, אצלנו שי-קי אומרת "ני!" כשהיא רעבה - ליאתיתי
14/3/2003  07:53 סאלוש - aa
14/3/2003  22:57 תודה מקסימות! וכמה הבהרות - סאלוש
15/3/2003  11:48 סאלוש - נו מה חשבת שאני לא אתערב?? - שרי
15/3/2003  13:42 הספר, חלב שאוב ועוד - aa
16/3/2003  02:43 סאלוש וaa - הגר
16/3/2003  09:26 הי סאלוש. איכשהו חשבתי על הנושא במהלך סוף השבוע - איריס גוב
16/3/2003  17:35 להגר - עדי אמא של יובל (לשעבר aa(
16/3/2003  21:41 קצת נרגעתי - סאלוש
16/3/2003  21:47 בעצם שכחתי לענות לך עדי - סאלוש
17/3/2003  09:38 טוב שנרגעת! - עדי אמא של יובל
17/3/2003  09:40 תודה עדי אמא של יובל (לשעבר aa) (ל"ת) - הגר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש