|
17/3/2003 09:38
|
עדי אמא של יובל
|
מאת:
|
|
טוב שנרגעת!
|
כותרת:
|
מה שבטוח הוא שאת יודעת הכי טוב מה נכון בשבילה, זו לא קלישאה. אני לא יכולה להגיד שבהתחלה ידעתי מה הכי נכון בשביל יובל אבל מערכת יחסים כל כך הדוקה גם אם רק של 3 חודשים בהחלט מורידה חששות של אי ודאות. ואני מסכימה איתך, גם אמא שלי כל הזמן אמרה לי לחכות 3 חודשים ואכן - השמש זורחת בחיי בלי לשקוע. אני כל כך נהנית ואוהבת. איזה כיף לנו. רק טוב.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|