|
15/3/2003 12:04
|
רותי קרני הורוביץ
|
מאת:
|
|
תודה, אנט, חשבתי לנסח את הטקסט לפותחי הודעה חדשה ככה בערך, ואשמח לעזרה
|
כותרת:
|
עדיין מבורדק ועם חזרות, אשמח להצעות לסדר:
גולשים יקרים, אתם עומדים לפתוח דיון חדש בפורום לידה, ואנו מאד מאד מבקשים שתשקלו ברצינות האם פתיחת ההודעה נחוצה. לא הגענו עד הלום מבלי לדון לעומק בנושאים חשובים כמו מעבר למוצקים, אחסון חלב שאוב, אפידורל ועוד. פתיחה של הודעות כותרת חדשות בנושאים שנדונו לעומק פעמים רבות, ובמיוחד בעמודים האחרונים, דוחקת אחורנית דיונים שזה עתה החלו להתפתח ומקטינה את סיכוייהם להפוך מעמיקים, מלאים ובשלים. תכונות אלו הן מהמרכזיות בחשיבותן לרוח הפורום. אם טרם קראתם את התקנון, אנו מפצירים בכם לעשות זאת (לינק) לסיכום: אנא בדקו האם הנושא שרציתם להעלות לא נדון במקרה בחמשת העמודים האחרונים של הפורום, ואם כן הוסיפו לשם בתגובה את הודעתכם, וכ"כ היעזרו במנוע החיפוש של הפורום לאיתור תשובות אפשריות לשאלתכם. טיפ נוסף: נעריך מאד צפיה פאסיבית במתרחש בפורום במשך מספר ימים, בטרם ההצטרפות.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|