פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
15/3/2003 12:04 רותי קרני הורוביץ מאת:
תודה, אנט, חשבתי לנסח את הטקסט לפותחי הודעה חדשה ככה בערך, ואשמח לעזרה כותרת:
עדיין מבורדק ועם חזרות, אשמח להצעות לסדר:

גולשים יקרים,
אתם עומדים לפתוח דיון חדש בפורום לידה, ואנו מאד מאד מבקשים שתשקלו ברצינות האם פתיחת ההודעה נחוצה. לא הגענו עד הלום מבלי לדון לעומק בנושאים חשובים כמו מעבר למוצקים, אחסון חלב שאוב, אפידורל ועוד.
פתיחה של הודעות כותרת חדשות בנושאים שנדונו לעומק פעמים רבות, ובמיוחד בעמודים האחרונים, דוחקת אחורנית דיונים שזה עתה החלו להתפתח ומקטינה את סיכוייהם להפוך מעמיקים, מלאים ובשלים. תכונות אלו הן מהמרכזיות בחשיבותן לרוח הפורום.
אם טרם קראתם את התקנון, אנו מפצירים בכם לעשות זאת (לינק)
לסיכום: אנא בדקו האם הנושא שרציתם להעלות לא נדון במקרה בחמשת העמודים האחרונים של הפורום, ואם כן הוסיפו לשם בתגובה את הודעתכם, וכ"כ היעזרו במנוע החיפוש של הפורום לאיתור תשובות אפשריות לשאלתכם.
טיפ נוסף: נעריך מאד צפיה פאסיבית במתרחש בפורום במשך מספר ימים, בטרם ההצטרפות.


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
13/3/2003  13:08 כמה עצות - ארזית
13/3/2003  13:10 לפי הנחיות משרד הבריאות - נטלי
13/3/2003  13:27 שימי לב לזה-יש פה את כל התשובות ויותר - דפנה$
13/3/2003  15:50 מזדמנת יקרה, אנא קראי את התקנון משמאל, יכול להוסיף את שאלתך לדיון שמתחת (ל"ת) - רותי קרני הורוביץ
13/3/2003  20:27 רותי- קראתי התקנון. אלפי סליחות.. (ל"ת) - מזדמנת
14/3/2003  00:15 מזדמנת יקרה, אלפי סליחות גם ממני - רותי קרני הורוביץ
14/3/2003  22:21 לרותי - אנט
15/3/2003  14:58 רות'קה - מצוין והייתי מוסיפה גם - פולינה
15/3/2003  15:07 עוד משו - פולינה
15/3/2003  17:48 למה הכוונה ב'דיון לא טעון' בדיוק??!! (ל"ת) - קוראת נלהבת
15/3/2003  19:13 בקשר להודעה - אנט
15/3/2003  19:24 לקוראת הנלהבת וגם לפולינה על הטיפ הנוסף - זהר
15/3/2003  20:08 רותי, פולינה, זהר, אנט, יש לי כמה דברים - אם מותר... - ליאתיתי
15/3/2003  20:14 רותי, פולינה, זהר, אנט, יש לי כמה דברים - אם מותר... - ליאתיתי
15/3/2003  22:32 דעתה של משתתפת חדשה שזה קרה לה ממש לא מזמן - דינה מ.
16/3/2003  01:35 תודה, גאונות! רגע... (ל"ת) - רותי קרני הורוביץ
16/3/2003  02:40 ולסיום אפשר להוסיף שמי שמפרה את הכללים - הגר
16/3/2003  03:00 ההצעה של ליאתיתי מעולה בעיני..! (ל"ת) - שרי
16/3/2003  14:18 גם אני תומכת בהצעה של ליאתיתי... - אורלי של ליאור
16/3/2003  14:20 סליחה ברחה לי ההודעה באמצע... רותי אם את כאן יש שם בקשה אליך... (ל"ת) - אורלי של ליאור
16/3/2003  17:45 הצעה לנוסח הודעה קצרה, עם הסבר מאד ארוך - אנט


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש