|
16/3/2003 17:45
|
אנט
|
מאת:
|
|
הצעה לנוסח הודעה קצרה, עם הסבר מאד ארוך
|
כותרת:
|
ההודעה הזו צריכה להיות קצרה, עיניינית, לא טעונה ריגשית, לא מתחננת אבל גם לא מתנשאת, זה לא המקום לשפוך את כל הבאסה מאיך שהפורום מתנהל לפעמים, לא כל מי שקורא את ההודעה מודע לכך. זה צריך להיות דומה להודעות שהתוכנת תיב"ם שלי מקפיצה לי כשלא ביצעתי את השלבים הנכונים לביצוע פעולה- מסביר, סבלני, אך עם זאת נחרץ, כי זה פשוט לא יעבוד אם לא אבנה זאת נכון. את שאר הטיפים הייתי מוסיפה בהבלטה לתקנון, או אולי בלינק שאני לא יודעת איפה יופיע, וכותרתו היא: "טיפים לשימוש בפורום" או משהו. אפשר עם לינקים לדיונים על פתיחת דיונים, אמירות תודה, ואוירת הפורום בכלל.
זו ההצעה שלי, אני לא בטוחה שהצלחתי בעצמי לענות על כל הנקודות:
"רגע לפני שאתם פותחים דיון חדש:
אנא, נסו לאתגר תחילה את מנוע החיפוש בעזרת הקלדת מילות מפתח.
קיים סיכוי שתגיעו לדיונים מעמיקים שהתקיימו כבר בנושא. דיונים כאלו הם ייחודו של הפורום, ופתיחת דיון חדש דוחקת לאחור דיונים טרם הספיקו להתבשל.
על מנת להבין יותר איך זה עובד טכנית, אנא קראו את התקנון (לינק)
מצטרפים חדשים: נעריך מאד צפיה פאסיבית במתרחש בפורום במשך מספר ימים, בטרם ההצטרפות."
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|