פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
16/3/2003 17:45 אנט מאת:
הצעה לנוסח הודעה קצרה, עם הסבר מאד ארוך כותרת:
ההודעה הזו צריכה להיות קצרה, עיניינית, לא טעונה ריגשית, לא מתחננת אבל גם לא מתנשאת, זה לא המקום לשפוך את כל הבאסה מאיך שהפורום מתנהל לפעמים, לא כל מי שקורא את ההודעה מודע לכך.
זה צריך להיות דומה להודעות שהתוכנת תיב"ם שלי מקפיצה לי כשלא ביצעתי את השלבים הנכונים לביצוע פעולה- מסביר, סבלני, אך עם זאת נחרץ, כי זה פשוט לא יעבוד אם לא אבנה זאת נכון.
את שאר הטיפים הייתי מוסיפה בהבלטה לתקנון, או אולי בלינק שאני לא יודעת איפה יופיע, וכותרתו היא: "טיפים לשימוש בפורום" או משהו. אפשר עם לינקים לדיונים על פתיחת דיונים, אמירות תודה, ואוירת הפורום בכלל.


זו ההצעה שלי, אני לא בטוחה שהצלחתי בעצמי לענות על כל הנקודות:


"רגע לפני שאתם פותחים דיון חדש:

אנא, נסו לאתגר תחילה את מנוע החיפוש בעזרת הקלדת מילות מפתח.

קיים סיכוי שתגיעו לדיונים מעמיקים שהתקיימו כבר בנושא. דיונים כאלו הם ייחודו של הפורום, ופתיחת דיון חדש דוחקת לאחור דיונים טרם הספיקו להתבשל.

על מנת להבין יותר איך זה עובד טכנית, אנא קראו את התקנון (לינק)

מצטרפים חדשים: נעריך מאד צפיה פאסיבית במתרחש בפורום במשך מספר ימים, בטרם ההצטרפות."


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
13/3/2003  13:08 כמה עצות - ארזית
13/3/2003  13:10 לפי הנחיות משרד הבריאות - נטלי
13/3/2003  13:27 שימי לב לזה-יש פה את כל התשובות ויותר - דפנה$
13/3/2003  15:50 מזדמנת יקרה, אנא קראי את התקנון משמאל, יכול להוסיף את שאלתך לדיון שמתחת (ל"ת) - רותי קרני הורוביץ
13/3/2003  20:27 רותי- קראתי התקנון. אלפי סליחות.. (ל"ת) - מזדמנת
14/3/2003  00:15 מזדמנת יקרה, אלפי סליחות גם ממני - רותי קרני הורוביץ
14/3/2003  22:21 לרותי - אנט
15/3/2003  12:04 תודה, אנט, חשבתי לנסח את הטקסט לפותחי הודעה חדשה ככה בערך, ואשמח לעזרה - רותי קרני הורוביץ
15/3/2003  14:58 רות'קה - מצוין והייתי מוסיפה גם - פולינה
15/3/2003  15:07 עוד משו - פולינה
15/3/2003  17:48 למה הכוונה ב'דיון לא טעון' בדיוק??!! (ל"ת) - קוראת נלהבת
15/3/2003  19:13 בקשר להודעה - אנט
15/3/2003  19:24 לקוראת הנלהבת וגם לפולינה על הטיפ הנוסף - זהר
15/3/2003  20:08 רותי, פולינה, זהר, אנט, יש לי כמה דברים - אם מותר... - ליאתיתי
15/3/2003  20:14 רותי, פולינה, זהר, אנט, יש לי כמה דברים - אם מותר... - ליאתיתי
15/3/2003  22:32 דעתה של משתתפת חדשה שזה קרה לה ממש לא מזמן - דינה מ.
16/3/2003  01:35 תודה, גאונות! רגע... (ל"ת) - רותי קרני הורוביץ
16/3/2003  02:40 ולסיום אפשר להוסיף שמי שמפרה את הכללים - הגר
16/3/2003  03:00 ההצעה של ליאתיתי מעולה בעיני..! (ל"ת) - שרי
16/3/2003  14:18 גם אני תומכת בהצעה של ליאתיתי... - אורלי של ליאור
16/3/2003  14:20 סליחה ברחה לי ההודעה באמצע... רותי אם את כאן יש שם בקשה אליך... (ל"ת) - אורלי של ליאור


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש