פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
16/3/2003 11:30 ענת ב מאת:
אלה, אני מזדהה מכל הלב עם ההרגשה שמישהו תמיד "מפסיד" כותרת:
זה נקרא "תסמונת השמיכה הקצרה", שמשמעה, אם תרצי שהרגליים יהיו מכוסות, אז הראש יהיה בחוץ. אולי זה http://images.maariv.co.il/cache/cachearchive/12022003/ART433374.html ידבר אליך, אולי לא.
הפתרון הפרטי שלי הוא, לעבוד במשרה חלקית וגמישה ולפעמים מהבית, אבל זה לא אפשרי לכל אחד בכל מקום עבודה. היתרון של חלקיות המשרה הוא, שאת תמיד יכולה לשלוף אותה כתירוץ לעזיבה בשעה מוקדמת. אני יכולה לספר לך, שהמפסידה העיקרית מהסידור הזה היא... אני, כי אחרי שעשיתי זמן לעבודה, לזוגיות, ולילדים, נחשי למי לא נשאר...

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
13/3/2003  13:04 מצטערת אין לי עצה...אולי רופא עור ומין יכול לעזור..בהצלחה.. (ל"ת) - ארזית
13/3/2003  13:19 יתכן והבעיה היא שכפי שציינת,שאינך בשיא החשק המיני שלך- - נשמע מוכר
13/3/2003  13:29 שבעלך יפנה לרופא עור ומין (ל"ת) - ורדה
13/3/2003  13:38 פעם-פעם, כשאני ובעלי רק הכרנו - טלטל
13/3/2003  17:34 הקשר לחו"ל הוא שזה התחיל מאז שהוא חזר בפעם הראשונה שנסע ולפני זה לא היו מקרים כאלו. הוא באמת טען שהוא מרגיש שאני יותר יבשה מבעבר- אז אולי באמת יש לזה קשר ואני אנסה את מה שהצעתן לי. בכל אופן תודה רבה לכולכן ואם זה לא יסתדר אז נלך לרופא. שוב תודה. (ל"ת) - מאד נבוכה
13/3/2003  17:40 סליחה עם הנבטכה ובעיה איומה שיש לי בעבודה - אלה
13/3/2003  20:50 אלה, אולי את יכולה לנסות להגיע לפשרה בה - אסתית
13/3/2003  23:36 גבולות , גבולות , גבולות - ענת סימון
15/3/2003  11:40 גם לנבוכה וגם לאלה. - שרי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש