פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
13/3/2003 14:29
זהר
מאת:
ממליצה מאד על "מילה טובה" - מילה חילונית ללא טקס, ע"י כירורג, אלחוש כפול - גם משחה וגם ריקה
כותרת:
גלוש ל -
www.milatova.co.il
וקבל פרטים.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
13/3/2003 14:35
זריקה, זריקה - לא ריקה...! (ל"ת)
-
זהר
13/3/2003 15:39
במידה ואנכם מעוניינים בטקס חילוני ישנם רופאים מוהלים שמבצעים את טקס הברית באופן אינטימי עם אילחושים שונים (זריקה וכו') (ל"ת)
-
יעל
13/3/2003 15:40
הנכם (לא אנכם) (ל"ת)
-
יעל המבויישת
13/3/2003 20:27
OT-לזהר. תודה רבה על התשובה מלפני כמה עמודים. (ל"ת)
-
אריאלה
13/3/2003 20:37
ואפשר גם לוותר על כל החוויה, כולל החיתוך, כמו שאנחנו עשינו (ל"ת)
-
דיאנה
13/3/2003 22:17
באמת דיאנה?! כל הכבוד על האומץ.
-
הגר
13/3/2003 22:33
אנחנו עושים את הבריתות בבית
-
אמא 11
14/3/2003 01:08
הגר, איך עושים את זה? נורא פשוט, לא עושים...
-
דיאנה
14/3/2003 03:49
דיאנה.. זה לא שאני מתייסרת על ברית המילה שעשינו לבני
-
הגר
14/3/2003 08:21
אז אמי כן מתייסרת מצפונית בגלל הברית
-
אמאמה
14/3/2003 08:22
אני ולא אמי כנ"ל כמובן... (ל"ת)
-
אמאמה
14/3/2003 09:16
אמאמה אני חושבת שאם הגעת להחלטה שהבא בתור לא ימול
-
הגר
14/3/2003 23:55
אמאמה - למה לא?
-
כרמית_מ
15/3/2003 07:59
לכרמית
-
אמאמה
15/3/2003 15:01
כמה לוקח צצקס עבור ברית? (ל"ת)
-
גיל
15/3/2003 15:01
המלצות
-
גיל
15/3/2003 15:03
1900 ש"ח (נכון לדצמבר 2002) (ל"ת)
-
aa
15/3/2003 15:50
אמאמה - המשך
-
כרמית_מ
15/3/2003 19:17
אריאלה - בבקשה, אף כי אין לי מושג על מה מגיע לי תודה ועל מה עניתי... (ל"ת)
-
זהר
15/3/2003 19:22
לכרמית_מ תודה על החומר למחשבה... (ל"ת)
-
אמאמה
15/3/2003 22:30
אני דווקא גיליתי שברית לא חייב להיות טראומתי
-
איילה
16/3/2003 09:27
כשנכנסתי להיריון מאוד רציתי בן. בסופו של דבר יש לי בת. הדבר הכי משמח בהיפוך הזה זה שהברית נמנעת ממני (או ליתר דיוק ממנו). בכל מקרה המון מזל טוב ובהצלחה. (ל"ת)
-
ג'וי
21/3/2003 18:49
2000 ש"ח כולל מע"מ (ל"ת)
-
אודי
21/3/2003 18:49
2000 ש"ח כולל מע"מ (ל"ת)
-
אודי
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש