פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
13/3/2003 23:31 נתי מאת:
לתמי ולטלטל כותרת:
תמי את צודקת, חשבתי להחליף רופא, עד שהגעתי לטיפת חלב, ואז הבנתי שאין לי טעם להתאמץ, כי אני מרגישה שיש לי לאן לפנות במקרה הצורך.
טלטל, בעניין התשלום, קצת מוזר לי שהם מבקשים. רשום שם שכשהתינוק מגיע לגיל מסויים צריך להתחיל לשלם, אבל עד אז אני מגיעה והן נחמדות ורגועות ולא אומרות דבר על כסף. אני חושבת שטיפת חלב שייכת אצלנו לעירייה (ירושלים, שאגב, מקבלת מאיתנו סכומי עתק בדמות הארנונה) אולי בערים אחרות זה לא מסובסד?

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
13/3/2003  19:16 גם אני, בשבוע 31, עדיין שואלת את עצמי - נתי
13/3/2003  19:41 יעלה ונתי - ליאתיתי
13/3/2003  22:22 נתי- טיפת חלב בחינם?!?!?! ממני הם רוצים תשלום ואני דוחה... מה באמת המדיניות? (ל"ת) - טלטל
13/3/2003  22:23 אל תסתפקו ברופא שלא עונה. - תמי
13/3/2003  22:46 יש לי חדשות בשבילכן. אני מטופלת אצל ד"ר בר - עלומת שם
13/3/2003  23:25 על הרופאים שאני עברתי - שבית
13/3/2003  23:58 בכל עיר ובכל קופה יש מדיניות אחרת של תשלום לטיפת חלב, ובקשר לרופא - אילנית ש.
14/3/2003  08:17 מעקב בטיפת חלב - גליה
14/3/2003  11:37 שבית יקירתי - גילי אבישי
14/3/2003  11:38 אילנית-אולטרא סאונד כל חודש אינו מעיד לא על מקצועיות ולא על רצינות! אולי להיפך! (ל"ת) - גילי אבישי
14/3/2003  12:47 גילי - למה? (ל"ת) - ליאתיתי
14/3/2003  17:28 גילי - "אולי להיפך" ?? ככל שאתאמץ לא אצליח להבין את טענתך. (ל"ת) - אילנית ש.
14/3/2003  17:54 ליעלה וגם לנתי - הרי לכן דיון בלי תודה. ולמה? (ל"ת) - אחת שאכפת לה אבל מתחיל להימאס.
14/3/2003  21:08 המלצה על רופא בכפר סבא - ורד ל.
15/3/2003  00:10 ורד, הגעת לרופא מצויין! - שרון-ש
15/3/2003  01:24 שגרת הבדיקות אצלנו, ותשובה שלי עד שגילי תענה לגבי אולטראסאונד ומקצועיות - כרמית_מ
15/3/2003  06:50 כרמית, תשובה מעולה! למסגר ולתלות! כל הכבוד על הבטחון והרוגע. (ל"ת) - שרון-ש
15/3/2003  11:51 כרמית תודה רבה! ולזו שנמאס לה, אולי את צריכה קצת יותר סבלנות? וסובלנות? (ל"ת) - נתי
15/3/2003  19:43 לנתי, את יודעת מה? - אני דווקא כן חיכיתי... - ליאתיתי
15/3/2003  20:19 לכרמית מ היקרה - ליאתיתי
16/3/2003  01:05 מה אוסיף ומה אדבר? - גילי אבישי
16/3/2003  09:25 מגניבה שאלה לגבי הפניה רפואית ותשלום בבתי חולים - ג'וי
16/3/2003  10:27 tnx! and Liatity - Carmit_M
16/3/2003  10:48 לפני חודשים רבים (כמעט שנים...) תיארתי פה את מעקב ההריון הראשוון שלי, הנה - ענת ב
16/3/2003  11:01 ג'וי, הכי בטוח להתקשר לקו החם של קופת החולים שלך ולשאול - ענת ב
16/3/2003  11:04 הנה הנתיב הישיר בעניין פנייה לחדר מיון - ענת ב
16/3/2003  12:48 ג'וי- מיון יולדות - תמי
16/3/2003  13:45 תודה לכל מי שענתה ועוד 2 שאלות - יעלה ו.
16/3/2003  14:49 לעולם לא מאוחר מדי - ענת ב
16/3/2003  16:47 איך אפשר לעלות על הזדקנות שיליה או עצירת גדילה בלי א"ס? - אחת מהארון
16/3/2003  17:03 תודה לעונות. וליעלה אני בשבוע 36 ורק ביום שלישי ניגשת לטיפת חלב פעם ראשונה. כך שזה בטח לא מאוחר מדי בשבילך. (ל"ת) - ג'וי
16/3/2003  21:46 לאחת שבארון (לא חם לך שם (-; ? ) - כרמית_מ
16/3/2003  23:23 כרמית וגילי - תודה רבה - ליאתיתי
17/3/2003  07:54 כרמית_מ - תודה ולידה קלה! אוטוטו יוצאת בחוץ (ל"ת) - אחת מהארון


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש