תמי את צודקת, חשבתי להחליף רופא, עד שהגעתי לטיפת חלב, ואז הבנתי שאין לי טעם להתאמץ, כי אני מרגישה שיש לי לאן לפנות במקרה הצורך. טלטל, בעניין התשלום, קצת מוזר לי שהם מבקשים. רשום שם שכשהתינוק מגיע לגיל מסויים צריך להתחיל לשלם, אבל עד אז אני מגיעה והן נחמדות ורגועות ולא אומרות דבר על כסף. אני חושבת שטיפת חלב שייכת אצלנו לעירייה (ירושלים, שאגב, מקבלת מאיתנו סכומי עתק בדמות הארנונה) אולי בערים אחרות זה לא מסובסד?
|
תוכן התגובה:
|