כרמית-שיחקת אותה! ולליאתיתי -הרבה דברים שבזמן העשיה אנחנו בטוחים בהם מכל מני סיבות מסתברים לנו אחר כך כבעייתיים או אפילו מסוכנים! אלא מה,אנחנו רק בני אדם ובתור שכאלה אנו מוגבלים בכמות ובאיכות היידע שאנחנו מסוגלים להכיל ולצבור,ולשם כך קבעו הדתיים את המושג הנפלא-השתדלות.אני סבורה שעצם זה שהלכת למישהו מומלץ והקפדת לעשות כהנחיותיו וכו זו השתדלות גדולה מאד! ולגבי העתיד,את כבר תעשי את החשבון שלך! רק אוסיף כאן שדוקטור רוני רבינוביץ' משערי צדק שהוא המומחה שלהם לאולטרא סאונד בהחלט אינו ממליץ על אולטרא סאונד תכוף כשאין בעיה,אפילו אינו בהכרח ממליץ על סקירת מערכות מורחבת למי שאינה רוצה! ודי לחכימה ברמיזה.שיהיו לכולנו הריונות בריאים ונעימים! שלכן גילי
|
תוכן התגובה:
|