פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
16/3/2003 10:27 Carmit_M מאת:
tnx! and Liatity כותרת:
Well, on my first pregnancy, I did LOTS of US (twins=high risk preg...). I can't say if it did harm (1 of my babies was small for gestational age, and there is concern it might be connected to many US), but I can say it didn't do (almost) any good.
I join Gili - You do the best you know - you (and I...) can't do better than that. I did so many mistakes with my first pregnancy and parenthood - The onlu thing I can do, is try to do better this time - and I'm sure I'll do many mistakes this time too (I hope at least it won't be the same mistakes...).
My doctor also believes that US should be done every 6 weeks, and didn't take me seriously when I claimed there are risks (but it was ok with him that I decided not to do the exam). this is one reason I didn't go to check ups with him. I think most DRs today believe this way. I prefer to be more causious "Just in case". After I learned (here and another sites) how far the research from the practice, I try to question everything I'm being told (for my childeren as well as for my).

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
13/3/2003  19:16 גם אני, בשבוע 31, עדיין שואלת את עצמי - נתי
13/3/2003  19:41 יעלה ונתי - ליאתיתי
13/3/2003  22:22 נתי- טיפת חלב בחינם?!?!?! ממני הם רוצים תשלום ואני דוחה... מה באמת המדיניות? (ל"ת) - טלטל
13/3/2003  22:23 אל תסתפקו ברופא שלא עונה. - תמי
13/3/2003  22:46 יש לי חדשות בשבילכן. אני מטופלת אצל ד"ר בר - עלומת שם
13/3/2003  23:25 על הרופאים שאני עברתי - שבית
13/3/2003  23:31 לתמי ולטלטל - נתי
13/3/2003  23:58 בכל עיר ובכל קופה יש מדיניות אחרת של תשלום לטיפת חלב, ובקשר לרופא - אילנית ש.
14/3/2003  08:17 מעקב בטיפת חלב - גליה
14/3/2003  11:37 שבית יקירתי - גילי אבישי
14/3/2003  11:38 אילנית-אולטרא סאונד כל חודש אינו מעיד לא על מקצועיות ולא על רצינות! אולי להיפך! (ל"ת) - גילי אבישי
14/3/2003  12:47 גילי - למה? (ל"ת) - ליאתיתי
14/3/2003  17:28 גילי - "אולי להיפך" ?? ככל שאתאמץ לא אצליח להבין את טענתך. (ל"ת) - אילנית ש.
14/3/2003  17:54 ליעלה וגם לנתי - הרי לכן דיון בלי תודה. ולמה? (ל"ת) - אחת שאכפת לה אבל מתחיל להימאס.
14/3/2003  21:08 המלצה על רופא בכפר סבא - ורד ל.
15/3/2003  00:10 ורד, הגעת לרופא מצויין! - שרון-ש
15/3/2003  01:24 שגרת הבדיקות אצלנו, ותשובה שלי עד שגילי תענה לגבי אולטראסאונד ומקצועיות - כרמית_מ
15/3/2003  06:50 כרמית, תשובה מעולה! למסגר ולתלות! כל הכבוד על הבטחון והרוגע. (ל"ת) - שרון-ש
15/3/2003  11:51 כרמית תודה רבה! ולזו שנמאס לה, אולי את צריכה קצת יותר סבלנות? וסובלנות? (ל"ת) - נתי
15/3/2003  19:43 לנתי, את יודעת מה? - אני דווקא כן חיכיתי... - ליאתיתי
15/3/2003  20:19 לכרמית מ היקרה - ליאתיתי
16/3/2003  01:05 מה אוסיף ומה אדבר? - גילי אבישי
16/3/2003  09:25 מגניבה שאלה לגבי הפניה רפואית ותשלום בבתי חולים - ג'וי
16/3/2003  10:48 לפני חודשים רבים (כמעט שנים...) תיארתי פה את מעקב ההריון הראשוון שלי, הנה - ענת ב
16/3/2003  11:01 ג'וי, הכי בטוח להתקשר לקו החם של קופת החולים שלך ולשאול - ענת ב
16/3/2003  11:04 הנה הנתיב הישיר בעניין פנייה לחדר מיון - ענת ב
16/3/2003  12:48 ג'וי- מיון יולדות - תמי
16/3/2003  13:45 תודה לכל מי שענתה ועוד 2 שאלות - יעלה ו.
16/3/2003  14:49 לעולם לא מאוחר מדי - ענת ב
16/3/2003  16:47 איך אפשר לעלות על הזדקנות שיליה או עצירת גדילה בלי א"ס? - אחת מהארון
16/3/2003  17:03 תודה לעונות. וליעלה אני בשבוע 36 ורק ביום שלישי ניגשת לטיפת חלב פעם ראשונה. כך שזה בטח לא מאוחר מדי בשבילך. (ל"ת) - ג'וי
16/3/2003  21:46 לאחת שבארון (לא חם לך שם (-; ? ) - כרמית_מ
16/3/2003  23:23 כרמית וגילי - תודה רבה - ליאתיתי
17/3/2003  07:54 כרמית_מ - תודה ולידה קלה! אוטוטו יוצאת בחוץ (ל"ת) - אחת מהארון


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש