פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
16/3/2003 17:03
ג'וי
מאת:
תודה לעונות. וליעלה אני בשבוע 36 ורק ביום שלישי ניגשת לטיפת חלב פעם ראשונה. כך שזה בטח לא מאוחר מדי בשבילך. (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
13/3/2003 19:16
גם אני, בשבוע 31, עדיין שואלת את עצמי
-
נתי
13/3/2003 19:41
יעלה ונתי
-
ליאתיתי
13/3/2003 22:22
נתי- טיפת חלב בחינם?!?!?! ממני הם רוצים תשלום ואני דוחה... מה באמת המדיניות? (ל"ת)
-
טלטל
13/3/2003 22:23
אל תסתפקו ברופא שלא עונה.
-
תמי
13/3/2003 22:46
יש לי חדשות בשבילכן. אני מטופלת אצל ד"ר בר
-
עלומת שם
13/3/2003 23:25
על הרופאים שאני עברתי
-
שבית
13/3/2003 23:31
לתמי ולטלטל
-
נתי
13/3/2003 23:58
בכל עיר ובכל קופה יש מדיניות אחרת של תשלום לטיפת חלב, ובקשר לרופא
-
אילנית ש.
14/3/2003 08:17
מעקב בטיפת חלב
-
גליה
14/3/2003 11:37
שבית יקירתי
-
גילי אבישי
14/3/2003 11:38
אילנית-אולטרא סאונד כל חודש אינו מעיד לא על מקצועיות ולא על רצינות! אולי להיפך! (ל"ת)
-
גילי אבישי
14/3/2003 12:47
גילי - למה? (ל"ת)
-
ליאתיתי
14/3/2003 17:28
גילי - "אולי להיפך" ?? ככל שאתאמץ לא אצליח להבין את טענתך. (ל"ת)
-
אילנית ש.
14/3/2003 17:54
ליעלה וגם לנתי - הרי לכן דיון בלי תודה. ולמה? (ל"ת)
-
אחת שאכפת לה אבל מתחיל להימאס.
14/3/2003 21:08
המלצה על רופא בכפר סבא
-
ורד ל.
15/3/2003 00:10
ורד, הגעת לרופא מצויין!
-
שרון-ש
15/3/2003 01:24
שגרת הבדיקות אצלנו, ותשובה שלי עד שגילי תענה לגבי אולטראסאונד ומקצועיות
-
כרמית_מ
15/3/2003 06:50
כרמית, תשובה מעולה! למסגר ולתלות! כל הכבוד על הבטחון והרוגע. (ל"ת)
-
שרון-ש
15/3/2003 11:51
כרמית תודה רבה! ולזו שנמאס לה, אולי את צריכה קצת יותר סבלנות? וסובלנות? (ל"ת)
-
נתי
15/3/2003 19:43
לנתי, את יודעת מה? - אני דווקא כן חיכיתי...
-
ליאתיתי
15/3/2003 20:19
לכרמית מ היקרה
-
ליאתיתי
16/3/2003 01:05
מה אוסיף ומה אדבר?
-
גילי אבישי
16/3/2003 09:25
מגניבה שאלה לגבי הפניה רפואית ותשלום בבתי חולים
-
ג'וי
16/3/2003 10:27
tnx! and Liatity
-
Carmit_M
16/3/2003 10:48
לפני חודשים רבים (כמעט שנים...) תיארתי פה את מעקב ההריון הראשוון שלי, הנה
-
ענת ב
16/3/2003 11:01
ג'וי, הכי בטוח להתקשר לקו החם של קופת החולים שלך ולשאול
-
ענת ב
16/3/2003 11:04
הנה הנתיב הישיר בעניין פנייה לחדר מיון
-
ענת ב
16/3/2003 12:48
ג'וי- מיון יולדות
-
תמי
16/3/2003 13:45
תודה לכל מי שענתה ועוד 2 שאלות
-
יעלה ו.
16/3/2003 14:49
לעולם לא מאוחר מדי
-
ענת ב
16/3/2003 16:47
איך אפשר לעלות על הזדקנות שיליה או עצירת גדילה בלי א"ס?
-
אחת מהארון
16/3/2003 21:46
לאחת שבארון (לא חם לך שם (-; ? )
-
כרמית_מ
16/3/2003 23:23
כרמית וגילי - תודה רבה
-
ליאתיתי
17/3/2003 07:54
כרמית_מ - תודה ולידה קלה! אוטוטו יוצאת בחוץ (ל"ת)
-
אחת מהארון
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש