בתור מטפלת בדיקור ואמא למטופלים בדיקור, אני יכולה להמליץ לך בלב שלם ללכת עם הדרך הזו. הדיקור לקטנטנים הוא קצר מאד - שניות בלבד. לפעמים הוא מעורר בכי ולפעמים לא. בכל מקרה - גם אם יש בכי הוא רגעי והם נרגעים די מהר. זה יותר מפתיע מאשר כואב. וזה מאד יעיל. בהצלחה, ורק בריאות! יסמין
|
תוכן התגובה:
|