פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
14/3/2003 07:49 יסמין מאת:
דיקור לקטנטנים כותרת:
בתור מטפלת בדיקור ואמא למטופלים בדיקור, אני יכולה להמליץ לך בלב שלם ללכת עם הדרך הזו.
הדיקור לקטנטנים הוא קצר מאד - שניות בלבד.
לפעמים הוא מעורר בכי ולפעמים לא. בכל מקרה - גם אם יש בכי הוא רגעי והם נרגעים די מהר. זה יותר מפתיע מאשר כואב.
וזה מאד יעיל.
בהצלחה, ורק בריאות!
יסמין

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/3/2003  02:18 אנחנו עשינו דיקור - אמא 11
14/3/2003  08:21 גם אנחנו טיפלנו בדיקור - מיכל פ
14/3/2003  09:27 אצלנו היא בהחלט היתה בדרך לניתוח כפתורים, והדיקור פטר אותה מזה בגדול! (ל"ת) - אמא 11
14/3/2003  16:16 דיקור סיני עבד עבורנו מעולה במקרים של דלקת בדרכי נשימה עליונות. תמיד פעל כמו קסם. (ל"ת) - ארזית
15/3/2003  00:14 תודה לכן...ונראה לי שלאור תגובותיכן נלך על זה... (ל"ת) - שירי ג


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש