פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
14/3/2003 08:21 מיכל פ מאת:
גם אנחנו טיפלנו בדיקור כותרת:
הילדון היה בן פחות משנתיים, ולכל היותר הביע עניין מתון במחטים (הן ממש קטנטנות) שנעצו לו בכל מיני מקומות בגוף- הוא אף פעם לא בכה. דלקות האוזניים התכופות שהיו לו עד תחילת הטיפול נעלמו כלא היו, אבל אצלנו הדיקור לא פתר לחלוטין את בעיית הנוזלים ובסופו של דבר אחרי שגילינו שהילד כמעט לא שומע נאלצנו לעשות ניתוח צינוריות ("כפתורים") באוזניים. מקווה שאצלכם העניין יסתיים יותר בקלות. בהצלחה ורוב בריאות!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/3/2003  02:18 אנחנו עשינו דיקור - אמא 11
14/3/2003  07:49 דיקור לקטנטנים - יסמין
14/3/2003  09:27 אצלנו היא בהחלט היתה בדרך לניתוח כפתורים, והדיקור פטר אותה מזה בגדול! (ל"ת) - אמא 11
14/3/2003  16:16 דיקור סיני עבד עבורנו מעולה במקרים של דלקת בדרכי נשימה עליונות. תמיד פעל כמו קסם. (ל"ת) - ארזית
15/3/2003  00:14 תודה לכן...ונראה לי שלאור תגובותיכן נלך על זה... (ל"ת) - שירי ג


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש