פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
16/3/2003 01:27 גילי אבישי מאת:
איך להסביר מה הזכרת לי? כותרת:
אני כל כך מזדהה עם דברים שכתבת,האין אמא גם כשהיא שם כי היא עצמה לא גמרה להתפתח-הילד ההורי הארור ששוב זוקף את ראשו...אני מקוה שביום יום יש לך כתובת לאותן שעות קשות שתמיד מגיעות ביחסים כאלה,לאותם משברי אמון ואכזבה שמתמעטים ככל שאנו לומדות לחיות אם מה שיש אבל לעולם לא נעלמים,ובעיקר עם הכעס,הכעס שיש לו אין סוף לבושים ותחפושות.אני מאמינה שאפשר ,אני מאמינה שאת יכולה ומחזקת את ידייך להמשך.ואת יודעת משהו? גם באותן פעמים שבהן נדמה לך כי את רואה משהו שמזכיר לך אותה בהתנהגותך-זכרי שאת אשה שלקחה אחריות ועשתה עבודה! וגם כשאת מועדת אינך מאבדת את עצמך אלא ממשיכה! שלך גילי

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
15/3/2003  21:48 הו אמא יקרה לי, - רוית
15/3/2003  22:18 אמא יקרה לי, כמעט בכיתי. תוכלי לספר קצת מה הנסיבות שהביאו את אמך להיות כזאת ? (ל"ת) - שלי 2
15/3/2003  23:20 אמא יקרה לי, - אסתית
16/3/2003  01:11 יקרה, רגשת אותי עד דמעות, קבלי חיבוק חם ואוהב - שירי
16/3/2003  02:21 אמא יקרה לי.. לפני שאני קוראת את התגובות וחושבת בעצמי מה להגיב - הגר
16/3/2003  02:49 אמא יקרה לי עד מאוד... - שרי
16/3/2003  04:41 אמא יקרה לי יקרה, חזרתי ועדיין מאוד מבולבלת (ארוך) - הגר
16/3/2003  08:14 וואו על הבוקר כזה פלאש באק, אמא יקרה לי מאד - זהר
16/3/2003  08:50 אמא יקרה צרור מחשבות בעקבות המסר המרגש שלך - ג'וי
16/3/2003  09:06 ג'וי אני בטיפול שעוזר לי מאד - זהר
16/3/2003  09:08 טיפול - תמי
16/3/2003  09:32 להתקדם אחורה - נועה ברקת
16/3/2003  10:34 נעה,נגעת בי כל כך - גילי אבישי
16/3/2003  10:43 בנות יקרות, אתמול ניצלתי את הבמה הויטואלית הטובה הזו להתפרקות רצינית - אמא יקרה לי
16/3/2003  12:46 לגבי החינוך הקיבוצי ולאמא יקרה לי- - טלטל
16/3/2003  13:10 גם אני "ניצולת השיטה" - אסנת ש.
16/3/2003  13:44 לאמא יקרה לי ולשאר... - אנונימית הפעם
16/3/2003  14:43 הרהורים על מצוקה אמהית - רותם
16/3/2003  14:55 לרותם- אשרייך. ואת נתת דוגמאות מצוינות - טלטל
16/3/2003  15:53 להיות נאהב (זהירות מטען חורג) - אבינדב
16/3/2003  19:35 לאבינדב - גילי אבישי
17/3/2003  09:30 אבינדב. מדהים. אומנם אני צריכה לקרוא את הגיגך שוב, אבל הם בהחלט מרתקים. פורים שמח. (ל"ת) - הגר
17/3/2003  11:11 אבי יקירי אתה מעורר מחשבה והשראה כהרגלך. תודה לך ואהבה בלי סוף לכולנו. (ל"ת) - זהר
19/3/2003  10:34 לאבי, הצועד האמיץ בדרך אל האור - איריס גוב


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש