פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
15/3/2003 22:21 מרב ב מאת:
תודה, זולו. עד עכשיו ראיתי את הטיפות ולא את המשחה... (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
15/3/2003  22:08 משחת רסקיו ולאורר הרבה את האיזורים הפורחים. ומתפרצת עם שאלה לגבי כדור ללידה, נדמה לי שהפזיותרפי? איפה אני יכולה לקנות כזה דרך הנט? - זולו
15/3/2003  22:14 איפה קונים משחת רסקיו? (ל"ת) - מרב ב
15/3/2003  22:15 בכל פארם. (ל"ת) - זולו
15/3/2003  22:39 רוית, לפחות הנזלת התייבשה? שלנו כן, בינתיים - דינה מ.
16/3/2003  04:36 זולו - לא דרך הנט אבל דרך הטלפון - דיאנה
16/3/2003  09:06 דיאנה- OT- לגבי תחפושת לבן זוגך- - תמי
16/3/2003  09:06 דיאנה אני עניתי בדיון המקורי לגבי התחפושת - כן, כן, אני מדפדפת אחורה המון... (ל"ת) - זהר
16/3/2003  10:32 תמי וזהר - תודה על הרעיונות המדליקים (ל"ת) - דיאנה
16/3/2003  11:31 מירה - לייבש היטב לאחר מקלחת ולמרוח מידי פעם בייבי פסטה (המשחה לטוסיק). עבר לנו תוך יומיים. (ל"ת) - אריאל
16/3/2003  12:30 דיאנה, תספרי לנו אח"כ למה הוא התחפש? (ל"ת) - תמי
16/3/2003  18:17 דיאנה- תודה ((: (ל"ת) - זולו
16/3/2003  21:08 תודה לכולן, ולדינה מ., רק נהיה יותר גרוע כפי שאת יודעת... (ל"ת) - רוית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש