פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
15/3/2003 22:21
מרב ב
מאת:
תודה, זולו. עד עכשיו ראיתי את הטיפות ולא את המשחה... (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
15/3/2003 22:08
משחת רסקיו ולאורר הרבה את האיזורים הפורחים. ומתפרצת עם שאלה לגבי כדור ללידה, נדמה לי שהפזיותרפי? איפה אני יכולה לקנות כזה דרך הנט?
-
זולו
15/3/2003 22:14
איפה קונים משחת רסקיו? (ל"ת)
-
מרב ב
15/3/2003 22:15
בכל פארם. (ל"ת)
-
זולו
15/3/2003 22:39
רוית, לפחות הנזלת התייבשה? שלנו כן, בינתיים
-
דינה מ.
16/3/2003 04:36
זולו - לא דרך הנט אבל דרך הטלפון
-
דיאנה
16/3/2003 09:06
דיאנה- OT- לגבי תחפושת לבן זוגך-
-
תמי
16/3/2003 09:06
דיאנה אני עניתי בדיון המקורי לגבי התחפושת - כן, כן, אני מדפדפת אחורה המון... (ל"ת)
-
זהר
16/3/2003 10:32
תמי וזהר - תודה על הרעיונות המדליקים (ל"ת)
-
דיאנה
16/3/2003 11:31
מירה - לייבש היטב לאחר מקלחת ולמרוח מידי פעם בייבי פסטה (המשחה לטוסיק). עבר לנו תוך יומיים. (ל"ת)
-
אריאל
16/3/2003 12:30
דיאנה, תספרי לנו אח"כ למה הוא התחפש? (ל"ת)
-
תמי
16/3/2003 18:17
דיאנה- תודה ((: (ל"ת)
-
זולו
16/3/2003 21:08
תודה לכולן, ולדינה מ., רק נהיה יותר גרוע כפי שאת יודעת... (ל"ת)
-
רוית
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש