פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
16/3/2003 17:25 ענבל ל מאת:
שלום דנה, נשמע שאתם מתמודדים עם לא מעט קשיים, כותרת:
והלוואי שיכולתי לייעץ לך בכל התחומים.
ציינת שהילדה מקבלת תמ"ל בבקבוק עקב בעיית חלב קשה. מאחר ואני מדריכת הנקה, אשמח לעזור בנושא אם ניתן עדיין. כתבת שרוב מזונה ניתן לה בבקבוק, והיא סובלת מאד, לדברייך, לכן הייתי רוצה להציע עזרה במידה ועדיין יש לך חלב. חזרה להנקה עשויה להקל עליכם בחלק מהבעיות.

ענבל, מדריכת הנקה ותומכת הנקה.


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
16/3/2003  11:41 בקשר לשינה בטרמפולינה - ענתי
16/3/2003  23:45 לדנה... - חיה של שירי
17/3/2003  10:37 הרבה תודה לכולן, ותשובה לענבל - דנה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש