|
16/3/2003 17:25
|
ענבל ל
|
מאת:
|
|
שלום דנה, נשמע שאתם מתמודדים עם לא מעט קשיים,
|
כותרת:
|
והלוואי שיכולתי לייעץ לך בכל התחומים. ציינת שהילדה מקבלת תמ"ל בבקבוק עקב בעיית חלב קשה. מאחר ואני מדריכת הנקה, אשמח לעזור בנושא אם ניתן עדיין. כתבת שרוב מזונה ניתן לה בבקבוק, והיא סובלת מאד, לדברייך, לכן הייתי רוצה להציע עזרה במידה ועדיין יש לך חלב. חזרה להנקה עשויה להקל עליכם בחלק מהבעיות.
ענבל, מדריכת הנקה ותומכת הנקה.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|