פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
16/3/2003 23:45 חיה של שירי מאת:
לדנה... כותרת:
היי,

גם שירי משתנקת בזמן האוכל ואני נורא נבהלתי בהתחלה, היום קצת פחות, למרות שעדיין עוצרת את נשימתי יחד איתה. (אנחנו משתמשים באוונט). שאלתי בטיפת חלב ואמרו שאין מה לעשות, זה בגלל שהם אוכלים מהר מדי.
מקווה שתקבלי תשובה יותר מועילה בעניין הזה.

בקשר לצמחי. אנחנו התחלנו ישר ממטרנה צמחית ורוב הזמן הכל בסדר. אין בעיות גאזים טפו טפו... ורק לפעמים היתה קצת עצירות. הרופאה שלנו הציעה לתת עגבניות ו/או מעט מים (50מ"ל). כשנתנו לה זה פתר את הבעיה לתקופה די ארוכה ומדי פעם חזר.

למה אומרים שעדיף החלבי?

לגבי העצירה באמצע האוכל, זה כמובן אינדיבידואלי בוודאי. אבל גם שירי לפעמים דוחפת את הבקבוק עם הלשון באמצע הארוחה וזה בד"כ בגלל גרעפס שמפריע לה ואחרי שהוא יוצא היא ממשיכה לאכול בשימחה.


זהו מקווה שעזרתי...


(אני אספר לך שעזר לי מאד לענות לך, כי הייתי צריכה להירגע ולהסיח את דעתי ממשהו והיה "נחמד" לפגוש "צרת רבים" שאני יכולה להתייחס אליה ואולי להועיל קצת. אז תודה לך)








תוכן התגובה:


תגובות נוספות
16/3/2003  11:41 בקשר לשינה בטרמפולינה - ענתי
16/3/2003  17:25 שלום דנה, נשמע שאתם מתמודדים עם לא מעט קשיים, - ענבל ל
17/3/2003  10:37 הרבה תודה לכולן, ותשובה לענבל - דנה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש