|
17/3/2003 10:37
|
דנה
|
מאת:
|
|
הרבה תודה לכולן, ותשובה לענבל
|
כותרת:
|
הי ענבל תודה על העזרה. המצב הוא שעברתי נתוח בחזה והיתה אצלי כבר מדריכת הנקה. נראה לי שאני ממצה את המקסימום כרגע.... עד שעליתי על הבעייה היא ינקה נונ סטופ ולא עלתה במשקל. כתבתי על זה משהו לפני שבועיים - מעין עצה להריוניות ויפגשו אשת מקצוע שנייה אחרי הלידה- לא כמוני- ואת ענית ונתת רשימה של תומכות. תודה לך, דנה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|