פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
17/3/2003 10:37 דנה מאת:
הרבה תודה לכולן, ותשובה לענבל כותרת:
הי ענבל
תודה על העזרה.
המצב הוא שעברתי נתוח בחזה והיתה אצלי כבר מדריכת הנקה. נראה לי שאני ממצה את המקסימום כרגע....
עד שעליתי על הבעייה היא ינקה נונ סטופ ולא עלתה במשקל.
כתבתי על זה משהו לפני שבועיים - מעין עצה להריוניות ויפגשו אשת מקצוע שנייה אחרי הלידה- לא כמוני- ואת ענית ונתת רשימה של תומכות.
תודה לך, דנה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
16/3/2003  11:41 בקשר לשינה בטרמפולינה - ענתי
16/3/2003  17:25 שלום דנה, נשמע שאתם מתמודדים עם לא מעט קשיים, - ענבל ל
16/3/2003  23:45 לדנה... - חיה של שירי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש