|
21/3/2003 09:29
|
אמא של סיוון
|
מאת:
|
|
לרווית, אולי זה יפתיע אותך אבל
|
כותרת:
|
מדי פעם זה מעניין גם לנו. האימהות לתינוקות, לקרוא על "הצרות" שלכן, כי הרי אוטוטו אנחנו גם נהיה שם וכשנהיה שם, לא בטוח שיהיה זמן לשאול בפורום, אבל תשובות חכמות ופרקטיות לפעמים נחרטות בזיכרון גם לטווח ארוך...
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|