פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
21/3/2003 09:29 אמא של סיוון מאת:
לרווית, אולי זה יפתיע אותך אבל כותרת:
מדי פעם זה מעניין גם לנו. האימהות לתינוקות, לקרוא על "הצרות" שלכן, כי הרי אוטוטו אנחנו גם נהיה שם וכשנהיה שם, לא בטוח שיהיה זמן לשאול בפורום, אבל תשובות חכמות ופרקטיות לפעמים נחרטות בזיכרון גם לטווח ארוך...

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
21/3/2003  01:07 רוית יקרה - נראה לי קצת מיותר להכין רשימה.. - שרי
21/3/2003  01:13 אז אני פותחת דיון כזה בשאלה: מה דעתכם על מטפלת שמגיעה אלי עם הילדה שלה? - דיאנה
21/3/2003  01:32 דיאנה - שאלה קשה שאלת.. - שרי
21/3/2003  05:46 דיאנה, - שרון-ש
21/3/2003  05:47 ורק שתדעי, שגם בר אומרת "לא" לשאלה הנשאלת בבוקר. - שרון-ש
21/3/2003  08:32 תודה שרי ושרון, ובכל זאת - דיאנה
21/3/2003  08:43 אויש רווית ראיתי את הכותרת ואמרתי סופסוף - אמא 11
21/3/2003  09:21 שלום דיאנה! אני מצטרפת לדיעה שהובעה כאן שממליצה לך לא לעשות את הבחירה הזו - דרורית אמיתי-דרור
21/3/2003  09:31 דיאנה, - שרון-ש
21/3/2003  10:02 תודה רבה דרורית, אולי תפתחו סניף בסיאטל? :-) ולשרון - דיאנה
21/3/2003  11:06 לדיאנה, - מיכל פ
21/3/2003  11:20 OT לדיאנה - אסנת ש.
21/3/2003  11:22 לא ידעתי שאת כותבת מסיאטל. פיתוי גדול... אבל קודם כל כדאי אולי לחשוב על סניף בחיפה או ירושלים, לא? בינתיים אנחנו עובדים מתל-אביב ורק עם אזור המרכז. בכל מקרה- תודה על ההצעה.... לקפה אני אבוא ברצון! (ל"ת) - דרורית אמיתי-דרור
21/3/2003  11:33 רווית אני בעד. אולי נקרא לזה "קצת גדולים" ובקיצור ק"ג? (ל"ת) - יעל
21/3/2003  11:54 *****OT לאוסי***** - ליאתיתי
21/3/2003  11:58 דיאנה- גם אני נגד. (ולשרון-) - תמי
21/3/2003  12:02 ליאתיתי, כמובן! (ל"ת) - אסנת ש.
21/3/2003  12:27 מצטרפת לדיונים על גדולים יותר (ל"ת) - אלמו
21/3/2003  12:30 דרורית את מוזמנת אלי לקפה במולדת. בסדר? אשמח . כמה סוכר? (ל"ת) - אלמו
21/3/2003  12:34 אוית, מיה כמעט בת שנה ושמונה. דיאנה- - תמי
21/3/2003  12:40 אוית=רוית (ל"ת) - תמי
21/3/2003  15:16 לדיאנה ולאמא 11 - תיתי
21/3/2003  18:37 אני דווקא לא הייתי פוסלת אוטומטית - mirit
21/3/2003  20:33 תודה רבה על התגובות הנוספות, - דיאנה
21/3/2003  20:48 אני נסחפת כבר לגלישה לפרטים: גם בארץ סטארבקס הוא לא משהו - וארקפה מצויין באמת! ובכל מקרה- תוכלי להכין חזק ובלי ממתיק בכלל... וברצינות- עוד כמה דברים: - דרורית אמיתי-דרור
21/3/2003  20:55 דיאנה חמודה, - מיכל פ
22/3/2003  00:03 דרורית, אכתוב לך בשמחה - דיאנה
22/3/2003  01:45 דרורית, הי, אולי אפשר לפני שפותחים סניפים נוספים לשפר את השירות כאן, גם אני וגם חברותי חיכינו למעלה משבוע לתשובה של המכון, לאחר שהשארנו הודעה, תודה (ל"ת) - דליה
22/3/2003  10:05 שלום דליה, אנחנו תמיד מנסים לשפר וננסה תמיד עוד ועוד. מצטערת שחיכיתם זמן רב, כפי שאת מתארת. אינני יודעת במה מדובר- ותודה על הערתך. (ל"ת) - דרורית אמיתי-דרור
22/3/2003  18:46 חשבתי שזו תהיה יוזמה מבורכת... - רוית
23/3/2003  10:50 אולי זה המקום לשאול אם מישהו ראה אמש ב-BBC Prime את הפרק בסדרה Child of our time - ענת ב
23/3/2003  11:41 דרורית - האם תוכלי לספר מעט על האגודה הישראלית למען הילד בגיל הרך ? השם מסקרן מאד (ל"ת) - בילי
23/3/2003  13:51 בילי, אני שמחה על התעניינותך. האגודה הישראלית למען הילד בגיל הרך- מצורף לינק עם הפרטים. - דרורית אמיתי-דרור
25/3/2003  10:13 הי ענת, אם עוד תגיעי לפה... - אסנת ש.
25/3/2003  15:07 אסנת, מזתומרת "אם", "כש" (אגיע) - ענת ב
25/3/2003  17:22 ידעתי שעוד תגיעי, גם אני מהמדפדפות אחורה... (ל"ת) - אסנת ש.
26/3/2003  15:24 הי ענת, השעון צילצל 23:00 ואני ישנתי שנת ישרים... - אסנת ש.
27/3/2003  10:09 שנת ישרים ב-23:00? איך את עושה את זה? הלוואי עלי... (ל"ת) - ענת ב
27/3/2003  10:45 איך אני עושה את זה? (-: - אסנת ש.


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש