|
21/3/2003 20:33
|
דיאנה
|
מאת:
|
|
תודה רבה על התגובות הנוספות,
|
כותרת:
|
דרורית - תבואי בכיף לקפה, למרות שמי שמגיע אלינו הביתה מקבל בדיוק מה שקיבלו האורחים בארץ - קפה נמס, ואפילו פחות טוב... נשמח כמובן לקחת אותך לסטארבקס, למרות שאני אישית מעדיפה על פניו את ארקפה בכל רגע ורגע. למיכל - אולי אתן מוכשרות באופן מיוחד... בתי בת ה 7 מתחילה רק עכשיו, לאחר יותר מחצי שנה, לדבר ולהבין אנגלית, ורחוקה מלשלוט בשפה. היא הולכת לבית ספר אמריקני עם ESL - תוכנית ללימוד אנגלית לדוברי שפה זרה, ומקבלת שעורי חיזוק ממורה פרטית פעם בשבוע. אולי ה"אשמה" בישראלים הרבים בבית ספרה שגורמים לכך שהיא מדברת כמעט רק עברית גם שם.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|